Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2016-08-18, 15:26
  #109
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Ändå tycks inte japan ha samma problem med våldtäkter som vi har här? De nöjer sig med att titta på i mitt tycke knäppa filmer med våldtäktstema.

Nej, våldtäkt är våldtäkt. Läs om tjejen som blev gruppvåldagen och misshandlad såpass att hon senare dog. Det finns mängder med fall. Det är inte hett. Det är fruktansvärt.

Förmodligen blir människor av alla etniciteter våldtagna var de än befinner sig i världen. Du har iaf ingen statistik som talar för ditt påstående. Kvinnor våldtas ju inom äktenskap även om du inte anser att det är en våldtäkt.

1) Men de har molestation, Woman on train groped by two men at once, suspects apparently unrelated

Citat:
According to FNN News, the woman was apparently “sandwiched” between the two gropers, one in front of her and one behind. Someone standing behind the rear groper spotted the illicit activity and called out that there was a chikan, prompting the victim to point at the molester in front of her and say, “This guy too.”

2) Våldtäkt är helt olika upplevelser beroende på mannen och situationen eller hur?

3) Vad skulle du säga till en man som blev gruppvåldtagen av kvinnor , gjorde motstånd och blev dödad? Han skulle inte ha gjort motstånd?

4) Men det är självklart att ingen vill våldta en MENA kvinna om det finns vita kvinnor. Titta på hur folk beter sig i verkligheten när var senaste gången någon man våldtog en MENA kvinna i Sverige?
Citera
2016-08-22, 23:12
  #110
Medlem
Jag vet inte om det bara är jag eller om vi är flera som slutar läsa atiklar så fort ordet kränkt nämns. Det borde i alla fall vara enklare än att omedelbart dela artikeln i var social media man kan namnet på, och på så sätt faktiskt ställa sig till de kränktas skara.
Citera
2016-08-23, 15:16
  #111
Medlem
vänstern gillar inte att allmänheten vet om att de bidragit till att flertal kvinnor blivit våldtagna på nätterna, småflickor antastade på badhus och tjejer får händer innanför trosorna på konserter.

Jadu, alla vet om vad problemet är idag. Och vi vet hur det ökar varje år - tack vare vänstern.
Citera
2016-08-23, 15:18
  #112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
vänstern gillar inte att allmänheten vet om att de bidragit till att flertal kvinnor blivit våldtagna på nätterna, småflickor antastade på badhus och tjejer får händer innanför trosorna på konserter.

Jadu, alla vet om vad problemet är idag. Och vi vet hur det ökar varje år - tack vare vänstern.

Det är kvinnornas eget fel. Ingen annans.
Citera
2016-08-23, 16:13
  #113
Medlem
peerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Hur är det inte sex att bli penetrerad med en kuk?

2) Självklart blir kvinnor kåta av det. Om det inte är helt muppigt är det omöjligt att inte bli kåt av att bli våldtagen. Ingen skulle ifrågasätta om män blev kåta av att bli våldtagna av en kvinna eller hur? Så varför ska det vara tabu att kvinnor blir kåta av att bli våldtagna av män?

3) Jag skulle inte tända på det om mannen tjatade (irriterande) eller drogade mig (då missar man hela upplevelsen) men om jag blev fastbunden och våldtagen skulle det vara upphetsande.

4) För de flesta kvinnor är det mycket mer upphetsande att ha sex utan samtycke. För mig är det inte lika upphetsande för att jag gillar att erbjuda sex men det skulle fortfarande vara bra.

5) Hur är det ett trauma att få en kuk i sig?

6) Här är en bild där jag tar 2 stora dildos analt samtidigt, http://img244.imagevenue.com/img.php..._123_362lo.jpg hur skulle 1 dildo vara något problem?


Dåså, om vi träffas så ska jag ta din plånbok, dina hemnycklar och gå hem till dig och förse mig med vad jag vill. Det är kanske lite irriterande om jag tjatar, och om jag drogar dig så går du ju miste om hela upplevelsen, så du får helt enkelt ta att jag stjäl alla dina värdesaker. Om du inte ville bli rånad skulle du ju inte ha saker, så jag har rätt att göra så.
Citera
2016-08-23, 16:25
  #114
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peeron
Dåså, om vi träffas så ska jag ta din plånbok, dina hemnycklar och gå hem till dig och förse mig med vad jag vill. Det är kanske lite irriterande om jag tjatar, och om jag drogar dig så går du ju miste om hela upplevelsen, så du får helt enkelt ta att jag stjäl alla dina värdesaker. Om du inte ville bli rånad skulle du ju inte ha saker, så jag har rätt att göra så.

Men det är ju roligt att bli påsatt? Som jag har sagt flera gånger skulle ingen klaga på att män skulle gilla att bli våldtagna av en kvinna.
Citera
2016-08-23, 17:33
  #115
Medlem
peerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Men det är ju roligt att bli påsatt? Som jag har sagt flera gånger skulle ingen klaga på att män skulle gilla att bli våldtagna av en kvinna.
Det är ju mycket roligare att bli rånad. Har du tur kanske jag lämnar kvar lite ketchup i kylen.

Upprepar det igen:
Alla män skulle klaga på att bli våldtagna eftersom våldtäkt inte är frivilligt sex. Tyvärr verkar du vara närmast outhärdligt korkad och missar poängen. Våldtäkt är, din uppfattning till trots, inte spännande, kinky sex där man låtsas att man inte är med på det. Våldtäkt är tvång. Våldtäkt är att du inte kan fly från vad någon tvingar din kropp igenom. Penetrerande våldtäkt kan orsaka grova fysiska skador, det som hör det till men inte nödvändigtvis innefattar penetration kan orsaka grova psykiska skador.

Men vill du fortsätta framstå som någon med undermålig kapacitet att förstå skillnad på tvång och samtycke så be my guest.
Citera
2016-08-23, 18:32
  #116
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peeron
Det är ju mycket roligare att bli rånad. Har du tur kanske jag lämnar kvar lite ketchup i kylen.

Hur är det roligt att bli rånad jämfört med att ha sex?

Citat:
Ursprungligen postat av peeron
Upprepar det igen:
Alla män skulle klaga på att bli våldtagna eftersom våldtäkt inte är frivilligt sex. Tyvärr verkar du vara närmast outhärdligt korkad och missar poängen. Våldtäkt är, din uppfattning till trots, inte spännande, kinky sex där man låtsas att man inte är med på det. Våldtäkt är tvång. Våldtäkt är att du inte kan fly från vad någon tvingar din kropp igenom. Penetrerande våldtäkt kan orsaka grova fysiska skador, det som hör det till men inte nödvändigtvis innefattar penetration kan orsaka grova psykiska skador.

Men vill du fortsätta framstå som någon med undermålig kapacitet att förstå skillnad på tvång och samtycke så be my guest.

1) Nej varje gång det är en artikel i tidningen om en man som har blivit våldtagen av en kvinna finns det massor med kommentarer från män som skriver vilken tur mannen hade. Kvinnor tänker samma sak när de ser artiklar om kvinnor som blivit våldtagna men de skriver inte det för att det är inte PK.

2) Det är bara ofrivilligt i början efter ett tag blir det frivilligt. Även om det inte skulle bli frivilligt är det fortfarande bra att få ligga.

3) Vad är så hemskt med att bli tvingad till sex? Nej man får inte fysiska skador av att bli våldtagen och varför skulle man få psykiska skador av att få en kuk i sig?

4) Vad är problemet med att bli tvingad till sex? Det gör inte ont, det är mentalt upphetsande, och om mannen håller på ett tag blir det fysiskt skönt.

5) Skulle du säga att män får "grova fysiska/psykiska skador" av att bli våldtagna av en kvinna?
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback