Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2016-08-16, 19:24
  #61
Medlem
Hmn-1s avatar
[quote=Sonnenwende|58182715]
Citat:
Ursprungligen postat av Hmn-1
Alla tjejer älskar inte blattar, även om många röstat för dagens politik.

Nej men tillräckligt många för att risken är överhängande att det är ett sånt illojalt luder, därför är det bättre att skita helt i vilket när dom blir våldtagna. Jag skulle aldrig kunna se mig själv i spegeln om jag hjälpte en jävla hora som personligen har skapat det här samhället. Jag skulle känna en sån ångest om det visade sig att det är en vidrig jävla förrädare som står och skriker om att "svenska män också" eller om dom över huvud taget en enda gång frivilligt knullat med ett skadedjur. Som jag skrev innan så har dom redan valt sida, oavsett om dom knullar med apor frivilligt eller om dom röstar hit dom, valet är redan gjort och jag kommer aldrig att förlåta dom. Jag VILL se dom jävlarna brinna efter att dom kämpat med näbbar och klor för att rasera det mina förfäder slet som djur och dog för att skapa. #inteerkvinna, lita på det!

[quote=Vekruset|58190891]
Citat:
Ursprungligen postat av Hmn-1

Jag kan inte hindra dig att ha de åsikter du har, och det spelar inte mig någon roll vem du vill hjälpa eller inte, men kvinnor har de facto inte röstat för detta mer än män har gjort.

Andelen som har röstat på SD är jämnt fördelad i ålder och kön (källa: VALU), och av övriga partier så är det det borgerliga blocket som startade och sedan ökade farten på asylinvandringen i Sverige.

Så visst kan du vara arg, om du vill vara arg på fel sak.

Politiken är global, och styrs av högt uppsatta män.

Men denna diskussion går för off topic här, så jag sätter punkt.


Lögn, SD har inte alls en jämn fördelning mellan kön och åldersgrupper. Däremot absolut, det är män som styr politiken. Män som stolt står och skryter om att "vi ALDRIG kommer att sluta föra denna humana invandringspolitik" och vilka är det man försöker tilltala när man talar om humanitet hellre än logik och verklighet tror du? Just precis, "kvinnor" och östrogenstinna "män".

Eftersom att den kvinnliga psykosen kallad feminism genomsyrar hela samhället (det är dock absolut mäns fel, ni skulle aldrig ha fått rösträtt från början, inga rättigheter heller det ser vi ju nu vart det leder) och folk kallas kvinnohatare och hängs ut i den moderna skampålen kallad media, så kommer den tillbakadragne och fega mannen, vars konflikträdda natur såklart utnyttjas, att värna om sin anställning hellre än att sätta ner foten och säga sanningen.

Men även om nu män och kvinnor i exakt lika stor grad röstat för den totala demoleringen av Sverige så är det fortfarande långt många fler kvinnor än män som förråder sin egna ras. Dom fallen där "män" blandar med hudingar är det oftast losers som alltid blivit bortvalda och i ren desperation hellre tar en plattansiktad thai än att leva i ofrivilligt celibat totalt isolerad. Till skillnad från morallösa jävla pissluder som ALLTID har ett val och gör det för att det är spännande eller exotiskt med kriminella parasiterande skadedjur.

Sen ser jag heller inte lika många manliga journalister och liknande kräk som skriker sig hesa om att "alla män... Det har alltid sett precis likadant ut... det handlar om frekvensen av anmälningar... Svenska män, sluta skylla ifrån er... mm mm" inte heller står män, helt fuktiga i kalsongerna, alldeles till sig i glädjerus och välkomnar skadedjuren med "refugees welcome" skyltar. Så nog är mitt hat och min ilska riktad åt rätt håll alltid.
Citera
2016-08-16, 21:33
  #62
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Jag kan inte hindra dig att ha de åsikter du har, och det spelar inte mig någon roll vem du vill hjälpa eller inte, men kvinnor har de facto inte röstat för detta mer än män har gjort.

Andelen som har röstat på SD är jämnt fördelad i ålder och kön (källa: VALU), och av övriga partier så är det det borgerliga blocket som startade och sedan ökade farten på asylinvandringen i Sverige.

Så visst kan du vara arg, om du vill vara arg på fel sak.

Politiken är global, och styrs av högt uppsatta män.

Men denna diskussion går för off topic här, så jag sätter punkt.
Ni citerar fel person, det var inte jag som skrev det.
Citera
2016-08-17, 13:32
  #63
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hmn-1
Lögn, SD har inte alls en jämn fördelning mellan kön och åldersgrupper.

Jag gav dig en källa, VALU. VALU är den i särklass största, anonyma undersökningen som görs. Den görs på valdagen, och den har ingen vinklad frågeställning. Den frågar bara: "Vad röstade du på?" (och tar ålder och kön). Skillnaden mellan könen på 13% röstare var 1-2%. Ingen anledning att bli skogstokig som du uppenbarligen är. Och borgarna har alltså drivit asylinvandring hårdare än S har gjort.

I övrigt så står det dig fritt att sitta och hata kvinnor med dina påhittade anledningar och fantasier om att de män du ser göra samma sak är kvinnofierade. Det är ynkligt, men det är ditt val.
Citera
2016-08-31, 21:39
  #64
Medlem
Ett par av asen har väl åkt dit nu!?
Citera
2016-09-09, 19:31
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittslickaren2016
Ett par av asen har väl åkt dit nu!?

Rättegången är igång. En åhörare blev gripen då tjejen som är huvudperson kunde peka ut honom för övergrepp i rättssak då han tidigare försökt få henne att hålla käften.
Citera
2016-09-13, 22:34
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OskarDLH
Rättegången är igång. En åhörare blev gripen då tjejen som är huvudperson kunde peka ut honom för övergrepp i rättssak då han tidigare försökt få henne att hålla käften.


Underbart,de små kräken kan inte sköts sig i rätten ens,
Citera
2016-09-15, 19:13
  #67
Medlem
spoilers avatar
"Nio månaders fängelse för grov misshandel. Det blev straffet för en 20-åring som slog en 25-årig man medvetslös på Storgatan i Växjö. Den dömdes kamrat frias."

http://www.smp.se/vaxjo/fangelse-for...-pa-storgatan/
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback