Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-29, 14:51
  #1
Avstängd
Hejsan bor ute på landet i en liten villa med en kompis , och har under senaste tiden upplevt massa konstiga fenomen .

*Någon spolar i toan på kvällarna (Även då min kompis inte är hemma)

*Mikron sätts på av sig självt

* Och när jag sover på kvällarna så sjunger en kvinna , låter som det kommer från vardagsrummet. Fast när jag väl går dit slutar det höras sen när jag lägger mig hörs det igen .

Borde jag flytta eller kommer dessa andar eller vad det är bara följa efter mig dit jag flyttar ?
Citera
2016-07-29, 14:54
  #2
Medlem
Mia-Rovys avatar
Du behöver nog inte oroa dig. Det kanske bara är någon som tar sig in i huset och käkar lite framför tv:n
Citera
2016-07-29, 15:08
  #3
Medlem
dreamtools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy
Du behöver nog inte oroa dig. Det kanske bara är någon som tar sig in i huset och käkar lite framför tv:n
Haha bäst svar Jälvigt schysst att han låser efter sig med, och försvinner utan ett ljud

Till svar på din fråga, nehj det behöver du inte, ofta har "övernaturliga fenomen" en helt logisk förklaring. Och lite sällskap är väl inte fel?
Citera
2016-07-29, 15:21
  #4
Medlem
enfindams avatar
Så länge dom inte skadar dig eller stör din nattsömn kan du bo kvar. Det kanske bara är ett "snällt spöke" som saknar sin mänskliga tillvaro här på jorden.
__________________
Senast redigerad av enfindam 2016-07-29 kl. 15:46.
Citera
2016-07-29, 15:43
  #5
Medlem
Ratis avatar
Finns naturliga orsaker.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article11424395.ab
Citera
2017-01-24, 19:17
  #6
Medlem
RadiationSantas avatar
Att mikron får för sig att gå igång ibland är inte så underligt. Elektroniska manicker hittar på saker lite då och då, på grund av allt från pytteöverslag till slarvig hantering, enligt en vän som är elektriker.

Vad toaletten anbelangar kan det bero på dålig flottör i stoltanken.

Sången däremot har jag inga direkta förklaringar på.

Om du skall flytta... njae, inte om du kommer till skada/skräms från vett och sans så föreligger väl inget skäl att evakuera.
Citera
2017-01-27, 20:24
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Hejsan bor ute på landet i en liten villa med en kompis , och har under senaste tiden upplevt massa konstiga fenomen .

*Någon spolar i toan på kvällarna (Även då min kompis inte är hemma)

*Mikron sätts på av sig självt

* Och när jag sover på kvällarna så sjunger en kvinna , låter som det kommer från vardagsrummet. Fast när jag väl går dit slutar det höras sen när jag lägger mig hörs det igen .

Borde jag flytta eller kommer dessa andar eller vad det är bara följa efter mig dit jag flyttar ?


Strunta i fenomenen börja inte leta efter källan till dom olika ljuden. Börja be istället för dom som stör har inget med dig att göra och inget att göra i ditt hem. Målet med fenomenen är att skapa förvirring och rädsla hos dig. Håll allt sånt på avstånd.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback