Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-29, 14:46
  #1
Avstängd
Äldre par bråkar en hel del och man ser dem aldrig va intima på stan med varandra .

I vilken ålder slutar med i regel att ha det ?
Citera
2016-07-29, 14:53
  #2
Medlem
irrljuss avatar
Vad pratar du om?
Äldre bråkar mig veterligen inte mer än yngre och visst ser man gamla som håller varandra i handen på stan. Jag tror bara sättet man visar uppskattning på ändras med åldern och man behöver inte längre visa hela världen.

Enligt vänner som jobbar på äldreboende slutar man ha sex när man slutar andas.
Citera
2016-07-29, 15:05
  #3
Medlem
kordens avatar
Du slutar att knulla när du är gift blir de barn så får du va glad om frun släpper till nån gång i månaden.

Sexlivet dör ut sakta, vissa skaffar KK.
Citera
2016-07-29, 15:05
  #4
Medlem
dreamtools avatar
Du får kanske tänka på att det är en annan generation som är äldre idag.
Kanske anser dom att det inte är socialt acceptabelt att vara intima med varandra offentligt.
Citera
2016-07-29, 15:09
  #5
Medlem
Babianens avatar
Jag skulle nog säga vid 35-40 slutar de flesta kvinnor att ha ett regelbundet sex-liv.
Citera
2016-07-29, 15:52
  #6
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Jag skulle nog säga vid 35-40 slutar de flesta kvinnor att ha ett regelbundet sex-liv.
går detta att ändra eller rädda??
Citera
2016-07-29, 15:58
  #7
Medlem
mythpimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
går detta att ändra eller rädda??


Knark.
Citera
2016-07-29, 16:01
  #8
Medlem
ChrisOhoys avatar
Vissa slutar tidigt och andra pippar till döden infaller.
Citera
2016-07-29, 16:03
  #9
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
går detta att ändra eller rädda??

Jag skulle säga gör henne attraktiv (bra kropp, kanske ett par silicones,) få henne att göra något sexuellt typ swinging, spela in porr, såna saker då kanske hon blir intresserad sex. Det är den enda chans som jag kan se.
Citera
2016-07-29, 16:13
  #10
Medlem
Tippar på att det är snorungar som skrivit i tråden hittills, för så okunniga och korkade om människors sexliv kan man väl inte vara annars, eller så blind att man inte har sett äldre vara kärleksfulla med varandra offentligt på typ stan.

Att tro kvinnors sexliv skulle sluta vid 35-40 års ålder är ju så korkat att det borde finnas ett pris, eller du så ung att du inte kommer i på en krog och ser hur kurtiserande kvinnor i de åldrarna kan vara, och inte går ensamma därifrån. Vad tror du de gör? Åker hem tillsammans med nån och diskuterar prisutvecklingen på tapeter genom åren...?

Ingen som funderat på att kolla vad som sägs på mer seriösa sidor om äldres sexlust och sexliv, än att bara fantisera med egen okunnighet eller höra vad andra lika okunniga tror....?
Citera
2016-07-29, 16:39
  #11
Medlem
JeffDaviss avatar
I min bekantskap (27-37åringar) har vi snackat rätt mycket om att snubbar absolut inte vill ligga lika mycket efter 30 medan brudar bara blir kåtare och kåtare med åren.

Jag tror att de flesta par knullar iaf någon gång ibland tills de blir jävligt gamla men av en rad olika anledningar knullar nog de flesta lite mer sällan när man varit ihop i 10 bast.
Citera
2016-07-29, 16:51
  #12
Medlem
Det gör man inte. Bara med den man är gift med.

En kollega kanske, polarens fru i samma ålder. Möjligen någon man känner sen förr.

Det gäller att ha pli på känslorna och sköta saker snyggt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback