Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-07-29, 14:38
  #1
Avstängd
Hejsan jag va nere i Afrika för ett tag sedan med vänner och hade det jätte trevligt , träffade en jätte fin tjej där . Vi umgicks varje dag och trivdes i varandras sällskap . Saken är hon ville ha sex med mig och jag avböjde för jag va rädd hon skulle ha nån sjukdom.

Ska ner dit snart igen , ska jag våga ha sex med henne ? Hört att det är vanliga med köns sjukdomar där nere så är lite orolig .
Citera
2016-07-29, 14:39
  #2
Medlem
använd kondom och se till att hon inte gjort hål i den
Citera
2016-07-29, 14:42
  #3
Medlem
Var i Afrika? Somalia eller?
Citera
2016-07-29, 19:46
  #4
Medlem
Använd dubbla kådisar.
Jag skulle dock akta mig. I vissa länder har ju mer än hälften av brudarna hiv.
Sedan finns det massa andra sjukdomar med som smittar via sex.
Lär känna bruden först.
Citera
2016-07-29, 20:51
  #5
Medlem
heinos avatar
Afrika är ganska stort....
Citera
2016-07-29, 22:28
  #6
Medlem
Afrolovers avatar
Varför skulle du inte kunna det? AIDS mm. kan du få av din gamla klasskompis eller granne också.

Använd, som sagt, kondom, för bådas skull. Skyddar både mot sjukdomar, som även du kan ha, och oönskad graviditer. Vill ni gå vidare, testa er tillsammans. Du kan altid säga "Jag är osäker om jag inte har något".

Lycka till - nyfiken vilket land i Afrika du besöker.
Citera
2016-07-30, 00:04
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av vitsvartgul
använd kondom och se till att hon inte gjort hål i den


Haha varför skulle hon det ? Tror inte hon vill ha barn faktiskt
Citera
2016-07-30, 00:10
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Haha varför skulle hon det ? Tror inte hon vill ha barn faktiskt
därför att det finns sjuka tjejer, och killar också för den delen, som gör sjuka saker bara för att, det vet du väl? du kan inte tro det bästa om alla speciellt inte någon du inte känner. kanske har hon en sjukdom som hon gladeligen vill överföra till dig, har läst om folk som gjort liknande.
eller så har hon inget emot att bli med barn och komma till europa där du försörjer henne
Citera
2016-07-30, 19:02
  #9
Medlem
frozendragons avatar
Brukar inte vara någon fara risken att drabbas av AIDS även vid oskyddad sex är inte jättehög. Så lång du inte stannar och knullar henne i några månder är det nog lugnt.
Citera
2016-07-30, 20:36
  #10
Moderator
Tystnads avatar
Ingen risk???

AIDS härstammar ju troligen enligt experterna från väst Afrika.

Kolla denna länk så ser man hur riskerna är i resp land.
Libyen har ganska liten risk, men antar det inte är dit TS skall

TS kör med kådis!!
Citera
2016-07-31, 03:31
  #11
Medlem
Det är jävligt stor skillnad de där me sjukdomar i afrika vissa länder endast ca 1% hiv smittade andra länder nästan 40%. Så du borde nog va lite mer specifik vilket land vi pratar om här.
Citera
2016-07-31, 10:43
  #12
Medlem
Du kan ha sex med kvinnan men du bör också fundera på vad det är för en tjej. Jobbar hon? Påstår hon att hon pluggar (kolla upp kurslitteraturen) osv. Finns ingen bra förklaring till hur hon får in pengar till sitt uppehälle så är det genom män i mängd. Då ökar så klart risken för sjukdomar.

Ska du hålla på mer än en kväll så föreslår jag som andra tidigare i tråden att du och kvinnan testar er på ett ställer som du kollat upp. Gärna tillsammans.
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2746717

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback