Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-29, 10:22
  #1
Medlem
DonLatinos avatar
Så igårkväll satt jag minst i 20 minuter och försökte göra allt för att få bort en milier. Jag misslyckades och resultatet blev en väldigt mörk blodfläck under området där jag klämde. Måste ha spräckt något i blodflödet, vad kan det ha varit? Dagen efter (idag) är det lite mörkare och det ser nästan ut som ett vinrött födelsemärke.

Ska jag bara låta det vara eller försvinner det av sig självt? Det gör lite ont om jag rör vid den.

Mvh!
Citera
2016-07-29, 10:30
  #2
Medlem
jannestungas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonLatino
Så igårkväll satt jag minst i 20 minuter och försökte göra allt för att få bort en milier. Jag misslyckades och resultatet blev en väldigt mörk blodfläck under området där jag klämde. Måste ha spräckt något i blodflödet, vad kan det ha varit? Dagen efter (idag) är det lite mörkare och det ser nästan ut som ett vinrött födelsemärke.

Ska jag bara låta det vara eller försvinner det av sig självt? Det gör lite ont om jag rör vid den.

Mvh!
Låt vara, för alltid och för evigt.
Citera
2016-07-29, 12:03
  #3
Medlem
Scrofas avatar
Du har väl förstört lite kapillärer. Låt vara så försvinner det.
Citera
2016-07-29, 14:10
  #4
Medlem
Vad är en milier?
Citera
2016-07-29, 14:14
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryLjung
Vad är en milier?
Vad är google?

OnT. Blodet försvinner så småningom.
Citera
2016-07-29, 15:38
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Vad är google?

OnT. Blodet försvinner så småningom.

Säger läraren så till dig också?
Citera
2016-07-29, 16:35
  #7
Medlem
Scrofas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryLjung
Säger läraren så till dig också?
Numera gör de säkert det. Google är bra
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback