Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2016-08-02, 19:08
  #37
Medlem
VolvoF12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polen-Ungern
Jobbar på en tidning, har även jobbat på just E-kuriren. Kan intyga att det är mycket vänsterfolk som jobbar där. Undantag för sportredaktionen och några till. Byter jobb så fort jag hittar något annat som är vettigt, vill inte vara på en plats som ljuger för Svenska folket.
(FB) Alex Voronov - Hatande troll, hur fick han jobb som ledarskribent?
Mattias Ståhle är en riktig pajas och även mytoman.
Så jävla glad jag ej bidrar med lön till dessa då jag har sagt upp prenumeration.
På några månader har dom ringt tre gånger och frågat om jag saknar tidningen.
Besiktiga bilen förra veckan, fanns tidningsställ med Eskilstuna Kuriren och texten, ta ett ex!
Hoppas och tror skitblaskan går rätt dålig.
Citera
2016-08-02, 19:38
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolvoF12
(FB) Alex Voronov - Hatande troll, hur fick han jobb som ledarskribent?
Mattias Ståhle är en riktig pajas och även mytoman.
Så jävla glad jag ej bidrar med lön till dessa då jag har sagt upp prenumeration.
På några månader har dom ringt tre gånger och frågat om jag saknar tidningen.
Besiktiga bilen förra veckan, fanns tidningsställ med Eskilstuna Kuriren och texten, ta ett ex!
Hoppas och tror skitblaskan går rätt dålig.

Det blir liksom som en sekt och alla hakar på tåget. Agendan för en vänster-miljö stolle är så tydlig. Tyvärr, tyvärr är många fortfarande dumma i huvudet och förstår inte detta.

Går dåligt, ja det gör det men det har också med papperstidning i sig att göra.
Citera
2016-08-02, 19:50
  #39
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livingmyownlife
Ligger strax efter centrum med infart mot engelska skolan.

Menar du parkeringsplatsen i hörnet Tallåsvägen - Alvägen?
Citera
2016-08-02, 21:05
  #40
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Menar du parkeringsplatsen i hörnet Tallåsvägen - Alvägen?
Yes exakt.
Citera
2016-08-02, 21:21
  #41
Medlem
Mandibles avatar
Vilken etnicitet är det på berikarna som har tagit över fröslunda centrum?
Citera
2016-08-02, 21:42
  #42
Medlem
Mandibles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandible
Vilken etnicitet är det på berikarna som har tagit över fröslunda centrum?
Förlåt att jag ställde frågan dom är ju självklart svenskar det finns ju inte vi och dom alla är svenskar så klart. Svenskar som tagit över centrum i Fröslunda låter tryggt.
Citera
2016-08-02, 22:24
  #43
Medlem
neuron-drones avatar
Svensk tycker jag man är när man har svenskt medborgarskap. Det tror jag inte dessa killarna har. De kommer från Somalia.
Citera
2016-08-11, 16:30
  #44
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livingmyownlife
Yes exakt.

Äh, jag gick dit en kväll för några dagar sedan och det var helt tomt. Men det satt några på torget. Sedan när jag gick till torget en annan kväll så var det med tomt! Sedan fick jag se några, men det var bara pokemon go-spelare.

Jag har inte hittat dem vid annat än torget. Va fan gör jag för del?
Citera
2016-09-03, 10:04
  #45
Medlem
VolvoF12s avatar
Tittade men hittar ingen länk hos Radio Sörmland.
Lyssnade på nyheterna nu på morgonen.
Polisen är intresserad av fem personer som låter andra personer föra kaos och kasta sten.
Detta beror på att dom då ska kunna sköta knarkaffärerna i fred. No shit har dom kommit på det nu.
Citera
2016-09-03, 10:51
  #46
Medlem
Man kan importera stora antal lågutbildade personer om man har fri lönesättning. Då får lönerna sjunka till överlevnadsnivå. Reinfeldt byggde sin karriär på att säga tvärtemot de gamla moderaterna, många från industrin, men Reinfeldt hade ett svagt grepp om nationalekonomi eller statskunskap.

Man kan inte ha kvar det unika svenska upplägget med facken och arbetsgivarna som bestämmer lägsta löner inom varje bransch och samtidigt importera stora antal lågutbildade personer. De är inte värda de höga lönerna som svenska fack fått för sina lägsta löner.

Om man gör som Reinfeldt och släppa invandringen fri måste man parkera dem på bostadshus som ser ut som något från f.d. Sovjet. Där får de inget att göra livet ut, medan bostadshusen fungerade i en tid då alla hade arbete därför att import av arbetskraft var begränsad.

Vansinnet fortsatte fram till 2015 och nog många kom för att göra samhället instabilt långt framöver.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback