Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-08-03, 21:26
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingVolvo
Skojar du? Har du haft en "brainfreeze" eller trollar du bara? "Hostanfall" och epileptiska anfall har ingen korrelation.
Tänk nu lugnt och konsekvent, tack. Givetvis har epilepsi och hostanfall ingen medicinsk korrelation. Men i politikens värld, särskilt i USA, så gagnar det inte en presidentkandidat att visa fysisk svaghet vid upprepade tillfällen, särskilt inte när kandidaten är 70 år och tidigare har kritiserats pga hälsoproblem, då det kan vara ett hinder för att orka med en hel presidentperiod.

Brainfreeze vet jag mycket väl vad det är - men det som syns på videon kan jag nästan garantera inte är en brainfreeze. Kolla efter videor i slow motion, så ser du att ögonen är extrem konstiga (händer ej vid brain freeze), tycks uppspärrade / bortkopplade. Om Hillary vet med sig att hon får så pass märkliga konvulsioner när hon äter något kallt, så är hon smart nog att INTE göra det framför kamerorna - och särskilt inte så här nära inpå valet.

Jag tippar på ett epileptiskt anfall. Vad säger den medicinska expertisen i forumet, har vi någon sån?
Citera
2016-08-03, 21:29
  #14
Avstängd
EternalGlorys avatar
Men för helvete! Ni ser väl för fan hon skämtar lite över att det kommer så många frågor så hon har svårt att höra var de kommer ifrån typ? Jisses jag vet att FB hatar Hillary (mig inkluderat) men någon jävla måtta får det väl ändå vara?
Citera
2016-08-03, 21:42
  #15
Moderator
ofays avatar
Det är inte en bortopererad tumör, så ser det inte ut. Jag tror det är en artefakt.
Citera
2016-08-03, 22:23
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EternalGlory
Men för helvete! Ni ser väl för fan hon skämtar lite över att det kommer så många frågor så hon har svårt att höra var de kommer ifrån typ? Jisses jag vet att FB hatar Hillary (mig inkluderat) men någon jävla måtta får det väl ändå vara?
Nej, det där är ett anfall. Kolla in blicken. Jag känner folk med epilepsi så...
Citera
2016-08-03, 22:39
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Nej, det där är ett anfall. Kolla in blicken. Jag känner folk med epilepsi så...

"Jag känner folk med epilepsi"

Så därför måste du ha rätt? Det enda du söker i denna tråd är konfirmation på att din teori stämmer. Tyvärr så är jag nästan helt säker på att din teori är felaktig, precis som många andra i tråden.
Citera
2016-08-03, 22:44
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ofay
Det är inte en bortopererad tumör, så ser det inte ut. Jag tror det är en artefakt.

Ja jag gissar att det är en mörkfärgad halstablett typ läkerol hon sugit på så den är lövtunn.
Citera
2016-08-03, 22:47
  #19
Medlem
Pungsnoppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackschnus
Jag tror det är ett märke från en tumör som tagits bort. Det kan också vara så att hon är en orm
Sån reptilia.
Citera
2016-08-03, 22:47
  #20
Moderator
ofays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Ja jag gissar att det är en mörkfärgad halstablett typ läkerol hon sugit på så den är lövtunn.
Ja det hade det kunnat vara.
Citera
2016-08-03, 22:53
  #21
Medlem
Duramaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
https://twitter.com/Cernovich/status...385472?lang=sv

någon som kan säga vad detta är?
har ju rapporterats att hon gått runt och hostat en massa och svimmat (... däri även slagit i huvudet rejält)

någon läkare som har någon teori vad det där är? tacksam för svar!

Hon skrattar. Det man ser är mjuka gommens vänstra båge. Längst åt vänster ser man lite av högra gombågen och i mitten är gomspenen/uvula.

Heldragen vit linje: Tungan
Heldragen blå linje: Vänster och höger gombåge och övre del av gomspenen.
Streckad blå linje: Gomspenens bana bakom tungan.

Citera
2016-08-04, 01:21
  #22
Medlem
Foxxyboxs avatar
https://theconservativetreehouse.com...of-her-tongue/

Här kan man se att det fanns något innan och det faktiskt är något man skurit bort.

Så vad är det som fanns där innan på tungan
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback