2016-07-31, 12:01
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Man får hoppas att det är dessa tjejer som blir gruppvåldtagna, så att de lär sig en läxa, vore intressant att intervjua föräldrarna efter en gruppvåldtäkt och få veta hur fan de tänkte.
Jag är mer intresserad hur fan du tänker när man hoppas att tjejer blir gruppvåldtagna. Du hatar invandrare, ok. Men hatar du svenska tjejer till den grad att du lnskar dom gruppvåldtagna? Förklara dig!
Citera
2016-07-31, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Jag är mer intresserad hur fan du tänker när man hoppas att tjejer blir gruppvåldtagna. Du hatar invandrare, ok. Men hatar du svenska tjejer till den grad att du lnskar dom gruppvåldtagna? Förklara dig!

Vad jag menar är att är man så jävla korkad så att man umgås med blattar/negrer så får man skylla sig själv när man blir utsatt för brott.
Dessa tjejer är troligen sådana som besjunger hur underbart det är med mångkultur, just därför vore det bra ifall det är dem som blir utsatta för berikarnas brott.
Citera
2016-07-31, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartellervitt
Anmäl dem om du ser de s.k skäggbarnen handla cigaretter.
Åldersgränsen är arton år och då är man inget barn.
tänkte just på det
Citera
2016-07-31, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falukorvsrullader
Man undrar hur föräldrarna tänker när du skickar iväg sin 13-14 åriga dotter till nått sån här...

Det finns fortfarande folk som tror att ensamkommande är just barn dvs söta små knattar. Lika många pojkar som flickor osv. De tänker väl att här kan vår dotter Lisa 14 år göra en insats och samtidigt tjäna en slant och vi kan ta cred för det vid lämpligt tillfälle.

80-90 % män nyanlända från världens minst jämställda länder som fuskat med åldern och här ska Lisa arbeta. Hoppas hon fick ett jävligt bra pep talk av föräldrarna.
Citera
2016-07-31, 15:39
Ungdomen idag har bättre sommarjobb än vad jag hade. Då fick man också umgås med invandrare men vi behövde rengöra parker tillsammans. Nu får dom fan leka.
Citera
2016-07-31, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Ungdomen idag har bättre sommarjobb än vad jag hade. Då fick man också umgås med invandrare men vi behövde rengöra parker tillsammans. Nu får dom fan leka.

https://www.partille.se/siteassets/n.../StandardImage

DET är fan ingen lek.
Citera
2016-07-31, 16:25
Men då fattar jag inte problemet. Det är ju alltså normala sommarjobb?
Citera
2016-08-01, 06:27
Medlem
Crime-boys avatar
Ibland finns det pengar. Ibland inte?

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/sto...d-att-kopa-mat
Citera
2016-08-01, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
I Svenljunga kommun har man tagit till det lite udda beslutet att betala ungdomar 50kr/tim för att bara umgås med varandra. Det handlar om 50 ungdomar i åldern 14-15 år från olika länder. Men vad sänder det ut för signaler att man behöver muta ungdomar för att umgås med varandra?
http://svt.se/nyheter/lokalt/vast/un...-for-att-umgas
Snart kommer rubriken "15 årig flicka fick betalt av komunen - våldtagen"
Citera
2016-08-01, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheDragonBorn
Snart kommer rubriken "15 årig flicka fick betalt av komunen - våldtagen"
Eller rubrikerna:

- "Invandrare anställs för att umgås med våra pensionärer"
- "Pensionärerna i Sverige är inte hungriga längre: Stina, 75, berättar: skräcken gör mig mätt"
- "Sveriges pensionärer ska nu börja jobba: Per-Olof, 86, avslöjar: Burkhas sydda av sedlar är den enda rätta vägen för vår nations överlevnad. Jag trivs på jobbet, ibland får jag mat"
Citera
2022-10-10, 23:30
Medlem
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Säger en hel del! Ingen vill umgås med dessa pensionsräddare gratis! Inte ens mot betalning hade jag kunnat tänka mig att göra det! UT ur vårt land utan att passera gå!

Haha oroa dig inte du står för notan och andra kan umgås istället för dig.😆😆
Citera
2022-10-11, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avalionn
Haha oroa dig inte du står för notan och andra kan umgås istället för dig.😆😆

Så vad får en så stolt bosniak som du att klamra sig fast i Sverige? Är ditt hemland så fult? Är människorna där så fula? Är dina släktingar och landsmän så fula att du inte ens vill bo med dem?

Eller vad gör du i Sverige?

Är du i Sverige för att Bosnien och bosnier är så bra? Eller är du i Sverige för att bidragen och infrastrukturen är så bra här? Här kan du - ett tag till - leva bekvämt, men det hade tydligen kostat på för dig att bo i ditt eget land, bland ditt eget folk.

Bättre då att bo i Sverige och knapra i sig svenskarnas tillgångar och bo i svenskarnas hus än att satsa på sitt eget hemland.
Men det är kanske pinsamt för dig att återvända till Bosnien. Du är kanske inte så välkommen där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in