Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-01, 18:33
  #133
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Men han har ju inte gått i Pride-grejen

Sjunnesson är ju en av organisatörerna
Citera
2016-08-01, 19:00
  #134
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Sjunnesson är ju en av organisatörerna

Du tänker alltså på Järva Pride som inte har med Pride i centrum att göra. Håll i sär begreppen.
Citera
2016-08-01, 19:02
  #135
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Du tänker alltså på Järva Pride som inte har med Pride i centrum att göra. Håll i sär begreppen.

Det faktum att det finns FLERA prideparader alltså... Hoppas verkligen det blir ett blodigt stålbad i Sverige snart.
Citera
2016-08-01, 19:05
  #136
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Det faktum att det finns FLERA prideparader alltså... Hoppas verkligen det blir ett blodigt stålbad i Sverige snart.

det skulle väl vara av muslimer då, men de tycks mer intresserade av att spränga vanliga turister och resturangbesökare än demonstrerande homos.
Citera
2016-08-01, 20:42
  #137
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum45
Nazister måste vi hålla kort, mycket kort.
Vilka "nazister" tycker du dig ha identifierat i samband med det här fikandet?
Citera
2016-08-01, 20:51
  #138
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum45
Nazister måste vi hålla kort, mycket kort.

Bevisligen var det ju inga "nazister" inblandade här.
Citera
2016-08-01, 23:50
  #139
Avstängd
FarligPsykPatients avatar
lol gud vad rätt asså
Citera
2016-08-03, 13:23
  #140
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
Av ren nyfikenhet, hur vanligt är det med "rasister" i HBTQ-kretsar, finns det fler av er? Jag menar, även bögar måste väl kunna vara intelligenta och se att det verkliga hotet kommer från muslimer - både gällande homofobi och våra andra västerländska värden.
Citat:
Ursprungligen postat av fallen-angel
Du är exakt en sådan person jag hoppades skulle skriva!

Jag satt precis och funderade över det samma.

Antagligen är du inte välkommen eftersom att du inte delar exakt samma åsikter som dem.
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
Det beror på om den som blir upprörd har fler intersektionalitetspoäng än du. Intersektionalitet är en feministisk teknik att räkna på vems liv som suger mest.

Jag gissar att du är en vit cis-bög utan något iögonfallande handikapp eller så. I det läget är det nog rätt kört för dig att försöka komma med annorlunda åsikter.

Sorry Jag är egentligen inte hbtq. Jag ville få upp frågan - hur ska man göra om man inte stämmer in på extremvänsterns skeva världsbild där allt är antingen svart eller vitt, gott eller ont. Visst finns det hbtq personer som är invandringskritiska. Hur tycker "demonstranterna" att de ska göra? Ska de räknas som onda eller som goda? Och hur ser "demonstranterna" på invandrare som är kritiska mot hbtq? Eller på invandrare som är kritiska mot invandringen?

"Fika provocerande"... Hur så, hade någon blågula kläder? Åt en n****boll !!! till kaffet?
Den svåra bristen på nazister i Sverige får extremvänstern att se brunt, om och om igen. Lika löjligt varje gång.
Citera
2016-08-27, 01:48
  #141
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buranshe
Sorry Jag är egentligen inte hbtq. Jag ville få upp frågan - hur ska man göra om man inte stämmer in på extremvänsterns skeva världsbild där allt är antingen svart eller vitt, gott eller ont. Visst finns det hbtq personer som är invandringskritiska. Hur tycker "demonstranterna" att de ska göra? Ska de räknas som onda eller som goda? Och hur ser "demonstranterna" på invandrare som är kritiska mot hbtq? Eller på invandrare som är kritiska mot invandringen?

"Fika provocerande"... Hur så, hade någon blågula kläder? Åt en n****boll !!! till kaffet?
Den svåra bristen på nazister i Sverige får extremvänstern att se brunt, om och om igen. Lika löjligt varje gång.

Personen i fråga hade en "Make America Great Again"-keps på sig.
Citera
2016-09-02, 10:41
  #142
Medlem
Motstånd by fika. Kaffesörplandet som revolutionär akt.

Synd bara att det inte tycks ha varit riktiga "nazister" inblandade.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback