Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2017-09-18, 12:49
  #85
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zuliman
Jag är SJUKT nöjd med PES18, jag har bestämt mig för att bara köra på PES detta år. Master League, är fruktansvärt roligt! Det enda negativa är väll att dom inte har alla licenser men det går ju att fixa på 20 min om man har en USB-sticka. Köp!
Vadå? Går det att lägga in alla lag på PS4 också?
Är faktiskt sugen på att gå över till PES i år då FIFA inte levererat några större nyheter.
Spelade PES 11 och det var vansinnigt kul minns jag. Master League är väldigt kul. Och jag antar att det hänt nycker sen dess.
Eller vänta är Master League motsvarande karriärläget?
Nåväl är sugen på karriärläget.
Men det är just det där med licenserna som är kruxet.
Citera
2017-09-18, 16:53
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zuliman
Jag är SJUKT nöjd med PES18, jag har bestämt mig för att bara köra på PES detta år. Master League, är fruktansvärt roligt! Det enda negativa är väll att dom inte har alla licenser men det går ju att fixa på 20 min om man har en USB-sticka. Köp!

Hur fungerar kontrakten i myclub?

Tidigare år har det varit omöjligt att ha världsspelare utan att använda riktiga pengar pga att kontrakten varit för dyra.

Flyter matcher online på bra eller laggar det i var och varannan match?
Citera
2017-09-18, 16:57
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bladmannen
Hur fungerar kontrakten i myclub?

Tidigare år har det varit omöjligt att ha världsspelare utan att använda riktiga pengar pga att kontrakten varit för dyra.

Flyter matcher online på bra eller laggar det i var och varannan match?

Dom körde en beta på Online och det fungerar mycket bättre nu än på länge :P
Citera
2017-09-19, 17:18
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Vadå? Går det att lägga in alla lag på PS4 också?
Är faktiskt sugen på att gå över till PES i år då FIFA inte levererat några större nyheter.
Spelade PES 11 och det var vansinnigt kul minns jag. Master League är väldigt kul. Och jag antar att det hänt nycker sen dess.
Eller vänta är Master League motsvarande karriärläget?
Nåväl är sugen på karriärläget.
Men det är just det där med licenserna som är kruxet.

Är också intresserad av just detta, funderar på att köpa PES 2018 men är inte supersugen om det inte går att fixa alla licenser för lag och ligor. Går det att fixa till ps4? Hur skiljer sig karriärlägena mellan fifa och PES?
Citera
2017-09-19, 23:52
  #89
Medlem
Yes tar 30 min att få alla lag med rätt namn och tröjor.

http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=102531

Den är bra.
Citera
2017-09-21, 15:53
  #90
Avstängd
Zulimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandmanz
Är också intresserad av just detta, funderar på att köpa PES 2018 men är inte supersugen om det inte går att fixa alla licenser för lag och ligor. Går det att fixa till ps4? Hur skiljer sig karriärlägena mellan fifa och PES?

Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Vadå? Går det att lägga in alla lag på PS4 också?
Är faktiskt sugen på att gå över till PES i år då FIFA inte levererat några större nyheter.
Spelade PES 11 och det var vansinnigt kul minns jag. Master League är väldigt kul. Och jag antar att det hänt nycker sen dess.
Eller vänta är Master League motsvarande karriärläget?
Nåväl är sugen på karriärläget.
Men det är just det där med licenserna som är kruxet.

https://www.youtube.com/watch?v=eTUvsm3Fc7c Denna video använde jag mig av på PS4. Master League (Karriärläge) är det enda jag lirar, jag har inte kört online än pga dålig uppkoppling. Master League MOSAR karriärläget i FIFA. Mycket djupare, man har det mesta man har saknat på FIFA.
Citera
2017-12-19, 21:31
  #91
Medlem
4298Redos avatar
Tja lite frågor angående offline-lägen. Om jag förstått det rätt så kan man skapa en turnering med endast 8 st lag?

En annan fråga; Finns det färdig turnering att spela som typ VM? På FIFA brukar man ju kunna göra ett eget VM tex med 32 lag och 8 grupper osv. Så finns det någon "färdig mall" för VM-spel eller liknande?

Snabbt svar uppskattas med tanke på jul!
Citera
2017-12-19, 21:45
  #92
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4298Redo
Tja lite frågor angående offline-lägen. Om jag förstått det rätt så kan man skapa en turnering med endast 8 st lag?

En annan fråga; Finns det färdig turnering att spela som typ VM? På FIFA brukar man ju kunna göra ett eget VM tex med 32 lag och 8 grupper osv. Så finns det någon "färdig mall" för VM-spel eller liknande?

Snabbt svar uppskattas med tanke på jul!

Japp det går att göra allt det där. Finns VM, EM och lite andra. I Konami-cupen kan man välja mellan 8-32 lag.
Citera
2017-12-19, 23:01
  #93
Medlem
4298Redos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TypoJesus
Japp det går att göra allt det där. Finns VM, EM och lite andra. I Konami-cupen kan man välja mellan 8-32 lag.


Grymt, tack för snabbt svar. God jul!
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback