Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2016-07-28, 06:27
  #37
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simme70
Hej! Nu var det dax igen att baxa lite grejer igen! Men det jag undrar är som tex på Biltema på dom lite dyrare grejorna har dom något inbyggt larm? Som klistermärke? För några andra alarm har jag ej sett på Biltema! Annars är det ju bara att plocka ner och gå ut? Har dom några BK? Och det konstiga jag la märke till på Biltema var att det fanns inga kameror som jag kunde se förutom vid kassa och kemrum! Nån som jobbat på Biltema som kan berätta lite? Eller någon som brukar sno saker där?

Provat på Rusta, Jysk eller ÖoB? Tokdålig bevakning och olarmade bolster och kuddvar en masse.
Citera
2016-07-28, 13:00
  #38
Medlem
Hahah...seriöst, wtf? Sno buntband? Kostar typ 20 spänn, t om. en tiggare har råd. Sen "vilket fynd!"..haha...hänglås?! Ja, jag kan verkligen se din eufori när du väl är hemma och packar upp dina fynd.

*muahahha* *plockar upp ett paket skruv, buntband, hänglås, en limtub, cykelslang...*

Om du nu vill ha saker för egen del, varför då sno på Biltema? Det finns en orsak till att det är billigt = överlag dåliga grejer (trots att jag gillar Biltema). Varför inte istället gå till butiker som säljer märkesgrejer? Det är gissningsvis (av vad jag ser i mitt yrke) mycket färre larmade grejer på yrkesbutiker än vad det är på Biltema. Det är som sagt en helvetes skillnad på t ex. en skruvdragare från Biltema för 250 kr jämfört med en yrkesmaskin för 3000.
Citera
2016-07-28, 13:58
  #39
Medlem
porknbeanss avatar
Äh men fan klipp re och skaffa dig ett jobb vafan..

nä skoja

Men varför sno på biltema av alla ställen? finns ju inget värt att sno? Sno lite dyrare grejer om du ändå ska ta risken att sno något.
Citera
2016-07-28, 14:18
  #40
Medlem
iggesundarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simme70
Jag slutar precis innan jag åker fast!
Så du VET alltså när du kommer att åka fast ?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback