Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-02, 12:02
  #517
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Agnes är värd all framgång, en av få svenska artister som har äkta star-quality och faktiskt kan sjunga på riktigt.

57 miljoner visningar på YT, jämfört med ToveLo som har 2.3 miljarder och 72 tusen prenumeranter vs 3.6 miljoner avspeglar väl inte riktigt kvalitén.

Ganska mycket av hennes visningar har nog med utseendet att göra. Inte hennes musikaliska förmåga.
Citera
2022-11-02, 12:18
  #518
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Ganska mycket av hennes visningar har nog med utseendet att göra. Inte hennes musikaliska förmåga.

Handlar nog mest om att ToveLo jobbar hårt och är ute och turnerar en hel del, visar brösten frekvent och har ett bra marketing team. Det är små marginaler i bandy som det heter, men jobbar man hårt har man mer tur.
Citera
2022-11-02, 15:46
  #519
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Leker du moderator eller har du något relevant att tillföra diskussionen?

Om någon, som en gång i tiden var en skönhet, fullständigt tappar det, och aktivt börjar spåra fullständigt… lägger sig till med ett utseende som är… typ udda.
Svårt udda.
Och någon då för in resonemanget på sång o musik så tappar det inlägget fokus. Oavsett att Agnes kan sjunga.

Det känns relevant, därav mitt svar.

Tar f ö detta med att du lägger energi på min ringa person, som en komplimang. Också relevant.

Citera
2022-11-02, 16:00
  #520
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Om någon, som en gång i tiden var en skönhet, fullständigt tappar det, och aktivt börjar spåra fullständigt… lägger sig till med ett utseende som är… typ udda.
Svårt udda.
Och någon då för in resonemanget på sång o musik så tappar det inlägget fokus. Oavsett att Agnes kan sjunga.

Det känns relevant, därav mitt svar.

Tar f ö detta med att du lägger energi på min ringa person, som en komplimang. Också relevant.


Agnes har star-quality, I det ingår hennes image.

Svårt udda?

Självklart.

Ingen klagar på Ghost..
__________________
Senast redigerad av B.R.Donut 2022-11-02 kl. 16:11.
Citera
2022-11-02, 16:56
  #521
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Handlar nog mest om att ToveLo jobbar hårt och är ute och turnerar en hel del, visar brösten frekvent och har ett bra marketing team. Det är små marginaler i bandy som det heter, men jobbar man hårt har man mer tur.

Så kan det absolut vara, men Agnes hade inte ens varit känd om det inte vore för hennes utseende.
Citera
2022-11-02, 16:59
  #522
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Kan det bero på att hon är helt död på den svenska marknaden. Hon är en b kändis.

Eftersom all media skrev igår om att hon är gravid(när hon bekräftat det på instagram), så är hon bevisligen inte ointressant på skvallermarknaden. Det intressanta är att hon hållit det hemligt i en månad utan att media rapporterat om det. Många här som verkar ha svårt för henne. Hon fick ändå en grammis så sent som i år…
Citera
2022-11-02, 17:05
  #523
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Hon är ganska sexig, i. all fall var hon det under den tiden som hon var med i Idol.
Citera
2023-04-13, 16:08
  #524
Avstängd
Gick i samma skola som agnes från 7-9.
Kände henne inte så bra men upplevde henne som söt, trevlig och en fin tjej.

Människor föränndras ibland och känner att den dom växte upp att vara kanske inte var den dom egentligen är.
Har känt lite samma ibland.
När jag flyttade till annan stad i gymnasiet så förändrades jag och blev lite mer social och så.

Kan bara tänka mig hur det var för henne att helt plötsligt bli stor kändis i sverige och att bara va 17 år.

Minns en gång i skolan hur det satt 3 killar, och så när agnes skulle gå förbi sa en av dom" hej agnes ", på en sån sliskig ton.
Hon log, tittade ner i marken och sa" haha tja".
Såhär i efterhand har det fått mig att tro att dom knullat dagen innan eller nåt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback