Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-07-26, 19:49
  #1
Medlem
rex144s avatar
Jag säger att man borde sluta informera om det, om nu medier skulle gå ihop och inte informera om dessa dåd?

tidningar, experter och TV-kanaler tjänar på detta, de säljer tidningar och får fler tittare,
varje år i europa mördas tusentals personer, 50.000 dör i trafiken,
i Polen dör 3000, och 40.000 skadas i trafiken

IS och dessa galningar njuter av det, de sprider skräck och blir kändisar, det skrivs spaltmeter, experter i tv soffor analyserar de och det triggar andra att också bli kändisar


åtminstone borde man inte visa bilder på dessa galna hundar, samtidigt borde man bekämpa de på alla möjliga sätt, helst förbjuda islam,
Citera
2016-07-26, 19:54
  #2
Medlem
sasos avatar
"experter" tjänar också genom dessa händelser
Citera
2016-07-26, 19:54
  #3
Medlem
Bekkkknishs avatar
Jag håller med dig till 100% förutom att man borde förbjuda islam
Citera
2016-07-26, 19:55
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Jag säger att man borde sluta informera om det, om nu medier skulle gå ihop och inte informera om dessa dåd?

tidningar, experter och TV-kanaler tjänar på detta, de säljer tidningar och får fler tittare,
varje år i europa mördas tusentals personer, 50.000 dör i trafiken,
i Polen dör 3000, och 40.000 skadas i trafiken

IS och dessa galningar njuter av det, de sprider skräck och blir kändisar, det skrivs spaltmeter, experter i tv soffor analyserar de och det triggar andra att också bli kändisar


åtminstone borde man inte visa bilder på dessa galna hundar, samtidigt borde man bekämpa de på alla möjliga sätt, helst förbjuda islam,

Vad säger att det inte skulle ske fler attacker om media lägger locket på?
Då kan dom föra sitt krig i det tysta, spränga ena byn medans grannbyn inte har en aning, ungefär.
Tror dessutom inte dom islamister som bor i MÖ bryr sig så mycket om vad väst media rapporterar om och inte. Det hade inte jag gjort iallafall (och gör inte om vad som skrivs eller syns i arabiska medier).
Citera
2016-07-26, 20:21
  #5
Medlem
Clock10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Jag säger att man borde sluta informera om det, om nu medier skulle gå ihop och inte informera om dessa dåd?

tidningar, experter och TV-kanaler tjänar på detta, de säljer tidningar och får fler tittare,
varje år i europa mördas tusentals personer, 50.000 dör i trafiken,
i Polen dör 3000, och 40.000 skadas i trafiken

IS och dessa galningar njuter av det, de sprider skräck och blir kändisar, det skrivs spaltmeter, experter i tv soffor analyserar de och det triggar andra att också bli kändisar


åtminstone borde man inte visa bilder på dessa galna hundar, samtidigt borde man bekämpa de på alla möjliga sätt, helst förbjuda islam,

Stoppa invandringen från muslimska stater till att börja med. Nä men herregud man är för sent ute med det. Varje terroristdåd kommer benämnas som radikalisering hos media dvs inget med Islam att göra.
Citera
2016-07-26, 20:22
  #6
Medlem
En cencurkartell. Najs.
Citera
2016-07-26, 21:07
  #7
Medlem
Muslimer bör interneras likt USA gjorde med japaner under andra världskriget.
Därefter bör alla muslimer som inte kan visa på en permanent och framgångsrik etablering i Sverige deporteras.
Detta skulle i ett enda slag öka skyddet för de oskyldiga medborgarna med över 95 procent.
Islam bör förbjudas och alla moskeer bör jämnas med marken.
Internationellt så måste muslimerna konfronteras i global skala.Vi är i krig med dem och ju förr detta inses desto bättre.
Citera
2016-07-26, 21:37
  #8
Medlem
Soldier.of.Allahs avatar
Haha, "förbjuda Islam". Tror ni på allvar att muslimer kommer bry sig över era lagar? Om ni förbjuder Islam kommer detta att ge muslimerna ett rättfärdigande av attacker mot väst, vilket hjälper IS. Inom Islam har muslimer en skydlighet att agera mot de som hindrar muslimer att utöva sin religion.
Citera
2016-07-26, 21:55
  #9
Medlem
sinewaves avatar
För varje attack utvisa dubbla antalet muslimer. På så vis ger man varje muslim ett högre incitament att säga ifrån när det kommer till extremism. För varje terrorist finns det nämligen en stor grupp "ja"-sägare.
Citera
2016-07-26, 22:51
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soldier.of.Allah
Haha, "förbjuda Islam". Tror ni på allvar att muslimer kommer bry sig över era lagar? Om ni förbjuder Islam kommer detta att ge muslimerna ett rättfärdigande av attacker mot väst, vilket hjälper IS. Inom Islam har muslimer en skydlighet att agera mot de som hindrar muslimer att utöva sin religion.

Vi förbjuder muslimer också.
Vad mig anbelangar så ser jag gärna ett veritabelt utrotningskrig emot er.Ju förr desto bättre...it´s coming.
Citera
2016-07-26, 23:21
  #11
Medlem
EarlTurners avatar
Den enda lösningen som kan fungera är att deportera ALLA icke-vita människor av alla slag från Europa och Nordamerika. Alla måste bort och sen måste man hindra bruna, gula och svarta från att någonsin tränga in i vita nationer igen.

Mångkulturen måste avskaffas helt och hållet och för all framtid.

Judarna, som ligger bakom alltihop, måste naturligtvis också bort från våra länder.
__________________
Senast redigerad av EarlTurner 2016-07-26 kl. 23:24.
Citera
2016-07-27, 00:01
  #12
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soldier.of.Allah
Haha, "förbjuda Islam". Tror ni på allvar att muslimer kommer bry sig över era lagar? Om ni förbjuder Islam kommer detta att ge muslimerna ett rättfärdigande av attacker mot väst, vilket hjälper IS. Inom Islam har muslimer en skydlighet att agera mot de som hindrar muslimer att utöva sin religion.

Jag vet att vi är lite segstartade, inga som skriker här om morgnarna men tror du inte att människan i väst är på väg att vakna? Aldrig tänkt på att era attacker mot oss även gynnar vissa krafter i vårt samhälle? Människans natur är extremt enkel, vi tar till radikala lösningar på radikala problem. Har alltid gjort och kommer med all sannolikhet alltid att göra det också.

Bring it on säger jag! Gulligt av dig att tro på att ni överhuvudtaget kan mäta er i detta scenariot. Ni låter till och med den lilla judestaten ta er mark
__________________
Senast redigerad av Bananpyjamasen 2016-07-27 kl. 00:24.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback