Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-07-25, 15:24
  #1
Medlem
Som många inom det occulta vet, så var det frimurare/satanister som skapade det U.S.A som idag är en centralpunkt för den frihet vi upplever i väst. George Washington var en av skaparna.

Washington hävdade öppet på ''Fördraget om fred'' ''Regeringen av U.S.A är inte på något som helst sätt uppbyggd på den kristna religonen''

Här finns det orginella dokumentet - http://nobeliefs.com/document.htm

Här en bild på Washintongs posering som liknar den fertila symbolen för det maskulina och feminina som ett, även kallat för ''Baphomet'' -

https://www.google.se/search?q=georg..._4iBrkzBpSM%3A

För mer läsning om Washington här - https://josministries.prophpbb.com/topic13107.html

Frågeställning: Visste ni om det här om Washington och har ni fler på tänk om vilka som kan varit frimurare?
Citera
2016-07-25, 15:27
  #2
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Så man är antingen kristen eller satanist?

Vilken grupp tillhör du?
Citera
2016-07-25, 15:29
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hitokiri-Battosai
Så man är antingen kristen eller satanist?

Vilken grupp tillhör du?

Håll dig till frågeställningen.
Citera
2016-07-25, 15:31
  #4
Medlem
Benjamin Franklin var också Frimurare likt Washington. USA är grundat av ockulta eller nu vad man ska kalla Frimurare "klubbar".


Washingtons begravning var inte heller en kristen sådan utan en Frimureri ritual. Vita huset, Pentagon och mera är också noggrant placerade för att bilda en symbol. Kanske triangeln som många sekter gillar använda sig av.
Citera
2016-07-25, 15:35
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorilla-Mannen
Benjamin Franklin var också Frimurare likt Washington. USA är grundat av ockulta eller nu vad man ska kalla Frimurare "klubbar".


Washingtons begravning var inte heller en kristen sådan utan en Frimureri ritual. Vita huset, Pentagon och mera är också noggrant placerade för att bilda en symbol. Kanske triangeln som många sekter gillar använda sig av.

Jag håller med dig på det. Även fler frimurare har präglat historien som Adolf Hitler, Leonardo Davinci, Newton. Extremt intelligenta människor som hade sina sprituella ögon öppna.
Citera
2016-07-25, 16:28
  #6
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tunggrabben
Här en bild på Washintongs posering som liknar den fertila symbolen för det maskulina och feminina som ett, även kallat för ''Baphomet'' -

https://www.google.se/search?q=georg..._4iBrkzBpSM%3A
Kan du laga länken i ditt inlägg?

Vilket språk är det du skriver på? Ockult svenska?
Citera
2016-07-25, 16:54
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shamdon

Kan du laga länken i ditt inlägg?

Vilket språk är det du skriver på? Ockult svenska?

Var litet kreativ och sök på google '' washington baphomet symbol''

Jag skriver på vanlig Svenska, uppvisa hövlighet framöver och håll dig till frågeställningen om du önskar få vidare svar på dina inlägg i mina TS.
Citera
2016-07-25, 17:02
  #8
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tunggrabben
Håll dig till frågeställningen.

Det gör jag.
Du säger att då Washington sa att kristendom inte skulle ha med USA att göra så är han satanist.
Jag ifrågasätter därför din intelligens.
Citera
2016-07-25, 17:18
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tunggrabben
Jag håller med dig på det. Även fler frimurare har präglat historien som Adolf Hitler, Leonardo Davinci, Newton. Extremt intelligenta människor som hade sina sprituella ögon öppna.

Osäker om Hitler var en Frimurare. Flera lodger i Nazityskland revs nämligen ned av Nazistpartiet. Men vem vet.
Citera
2016-07-25, 17:28
  #10
Medlem
Sadomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tunggrabben

Washington hävdade öppet på ''Fördraget om fred'' ''Regeringen av U.S.A är inte på något som helst sätt uppbyggd på den kristna religonen''


vilket har med den amerikanska grundlagens första tillägg, om religionsfrihet, att göra och inget annat. Om USA grundats som en kristen stat så skulle det inte finnas någon religionsfrihet.
Citera
2016-07-25, 17:46
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hitokiri-Battosai
Det gör jag.
Du säger att då Washington sa att kristendom inte skulle ha med USA att göra så är han satanist.
Jag ifrågasätter därför din intelligens.

Jag skrev att Washington från sitt utsago hävdade att U.S.A inte blev uppbyggt på den kristna religionen. Jag skriver också att han var Satanist.

Det finns många människor som varit mot kristendomen och som nödvändigtvis inte är Satanister. Du drar en koppling att jag påstår att han är Satanist därför att han var mot kristendomen. Vilket låter naturligtvis.

Kan du utveckla hur du tänker? Du för en vad jag uppfattar förvirrande logik.

Du ifrågasätter min intelligens för att du uppfattar något i min TS inte stämma? Du var då väldigt ung i ditt förstånd.
Citera
2016-07-25, 17:49
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sadoman
vilket har med den amerikanska grundlagens första tillägg, om religionsfrihet, att göra och inget annat. Om USA grundats som en kristen stat så skulle det inte finnas någon religionsfrihet.

U.S.A blev uppbyggd på Satanistiska värderingar.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback