Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2016-07-25, 22:12
  #37
Medlem
pyramusthisbes avatar
Akta så inte en moderat kommer och klagar på att du inte är 18.
Citera
2016-07-25, 22:16
  #38
Medlem
Mitt tips: raka bort hela skiten så det ser ut som ett medvetet val. Då är det inte lika konstigt och fult med tanke på din ålder. Omfamna snaggat huve och försök odla nåt slags skägg som passar till det!

Allt det här trams med att sluta runka, piller, och specialschampo är tyvärr bara bs. I bästa fall kan du fördröja processen med nåt år men då kommer det förmodligen se förjävligt ut. Ta fram trimmern som sagt. Lycka till!
__________________
Senast redigerad av solarisX 2016-07-25 kl. 22:18.
Citera
2016-07-25, 22:16
  #39
Medlem
Sture12347s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyramusthisbe
Akta så inte en moderat kommer och klagar på att du inte är 18.
Fan vore värre om en sosse kom och bestämmer
Citera
2016-07-25, 22:25
  #40
Medlem
Började tappa mitt vid 20. Visst är det surt men dra snaggen och försök glömma det. Nu trivs jag i det samt har fått komplinger (är 25). Det ända som lär funka är finasterid/propecia, allt annat är kvacksalveri eller ovetenskaplig nonsens. Tala dock med en läkare först då det kan ge erektionsproblem och dylikt.
Citera
2016-07-26, 03:27
  #41
Medlem
Om du nu blir skallig, dock i princip omöjligt när du är 17 (känner bara en som gjort det) så skit i allt som sägs och raka av dig skiten bara och börja gymma. Känner du dock att du vill spendera pengar så skaffa de "big three", vilka är Minoxidil, propecia och ketozanol schampo. Detta kan dock ge biverkningar som att i princip göra dig till kvinna. Är du beredd att ta dessa risker så kör på, miljontals män som inte har biverkningar men finns vissa vars liv har förstörts, upp till dig.
Citera
2016-07-26, 10:06
  #42
Medlem
cacas avatar
Du kommer se ut som ett polerat ollon innan du är 20 år, det är nog tyvärr så att du bara kan göra en sak, nämligen gilla läget!
Citera
2016-07-26, 10:18
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caca
Du kommer se ut som ett polerat ollon innan du är 20 år, det är nog tyvärr så att du bara kan göra en sak, nämligen gilla läget!
Hehe, polerat ollon, jag fnissade.

Jag misstänker att jag har börjat tappa hår. Mitt hårfäste ser ut att ha glidit upp lite, men det är svårt att avgöra då jag har varit snaggad i flera år. Jag tror dock att just förfarandet vid snaggning kan ha något med det att göra, då jag kör över skallen med trimmern en gång per vecka (utan såndär bögig plastkam såklart). Kanske sabbar trimmern något på skalpen, vad vet jag. Jag bryr mig dock inte. Att vara snaggad är en frihet.
Citera
2016-07-26, 14:23
  #44
Medlem
cacas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JHFNcrew
Hehe, polerat ollon, jag fnissade.

Jag misstänker att jag har börjat tappa hår. Mitt hårfäste ser ut att ha glidit upp lite, men det är svårt att avgöra då jag har varit snaggad i flera år. Jag tror dock att just förfarandet vid snaggning kan ha något med det att göra, då jag kör över skallen med trimmern en gång per vecka (utan såndär bögig plastkam såklart). Kanske sabbar trimmern något på skalpen, vad vet jag. Jag bryr mig dock inte. Att vara snaggad är en frihet.
Samma här, trimmer en ggr i veckan, har bra hårväxt men trivs bäst med snaggat!
Citera
2016-07-27, 16:44
  #45
Medlem
pyramusthisbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sture12347
Fan vore värre om en sosse kom och bestämmer

Där märkte jag mitt misstag
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback