Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-24, 23:21
  #1
Medlem
Hej
Jag och några vänner skall fira nyår i Toronto och i samband med det vill vi även köra några öar i Karibien
Har rest runt en del där, Kuba, St Marteen St Barth, Cayman med flera. Jag har kommit på att jag samtidigt som jag älskar de karibiska öarna, vädret och miljön så hoppar jag gärna delen med där det finns ett överflöd av afrikaans ( de är ganska stökiga och oberäkneliga ) till förmån för lite mer lyx och stil så som St Barth och Cayman.

Har Flashback några tips om vart vi skall åka? Kollat på ABC öarna men de verka ganska tråkiga

Inga inlägg om att jag är rasistisk eller dylikt. Har inga problem med kulturer men efter ett antal gånger man fått lyfta bort bilar för de har blockerat en och bara gått ner till stränder, skrikandes efter snetändningar och huzzlad på reskassan så vill jag bara njuta lite och känna mig ledig på min semester :-)
Citera
2016-07-24, 23:58
  #2
Medlem
Gillar du dykning och lite hiking, så är saba fint. Inte flott som st barth, men som sagt dykningen är magnifik.
Citera
2016-07-25, 16:56
  #3
Medlem
Har kommit så långt i mitt letande att jag bör hålla mig till de holländska öarna då de är mer civiliserade :-)
Citera
2017-03-26, 21:35
  #4
Medlem
Bajsolle1s avatar
BARBADOS är lugna gatan samt kul , Jag har bott där några år.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2745123

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback