Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-07-23, 20:22
  #1
Medlem
Dr.Sativas avatar
Börjar bli löjligt nu!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23219478.ab

Natten mot lördag var kvinnan i 20-årsåldern på väg hem från krogen i Ludvika.
Då ska hon ha attackerats av två män.
– Hon uppger att hon blivit indragen i skogsområde och utsatt för en våldtäkt, säger Anders Gustavsson vid Dalapolisen.
Citera
2016-07-23, 20:23
  #2
Medlem
Ludvika: misstänkt våldtäkt

Vad nu? Ännu en våldtäkt?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23219478.ab

Citat:
Natten mot lördag var kvinnan i 20-årsåldern på väg hem från krogen i Ludvika.
Då ska hon ha attackerats av två män.
– Hon uppger att hon blivit indragen i skogsområde och utsatt för en våldtäkt, säger Anders Gustavsson vid Dalapolisen.
Citera
2016-07-23, 20:33
  #3
Medlem
Matärgotts avatar
Helt sjukt, även detta en gruppvåldtäkt...

Citat:
– Hon har uppgett att hon blivit indragen i ett skogsområde och utsatt för en våldtäkt när hon var på väg hem från krogen, säger Anders Gustavsson, vakthavande befäl vid Dalapolisen.

Känns som många offer senaste tiden blivit indragna i buskar och skog, de skyr inga medel.
Citera
2016-07-23, 20:54
  #4
Medlem
Lobengulas avatar
Nehepp, inte ens en antydan till signalement. Polisen kör verkligen all-in på att skita i allmänheten som är dess uppdragsgivare.
Citera
2016-07-23, 21:00
  #5
Medlem
Overminds avatar
Vad var det jag sa om den svenska sommaren 2016.

Hoppas hon berättar för nära och kära hur de såg ut.
Citera
2016-07-23, 21:02
  #6
Medlem
Det brukar komma fram vad det är för sort av människor som gjort detta i den här lilla stan...Bara vänta och se och förhoppningsvis får polisen tag i dom först.
Citera
2016-07-23, 21:08
  #7
Medlem
Kan det vara några av dessa:

Citat:
De tre män som Falu tingsrätt den 30 mars dömde till fyra års fängelse och utvisning för en grov våldtäkt i centrala Ludvika i höstas frikänns något överraskande av Svea hovrätt.
http://www.dt.se/blaljus/brott/hovra...-grov-valdtakt

som är i farten igen?

Nej, jag skämtade bara. Det finns hur många som helst att välja på nuförtiden.
Citera
2016-07-23, 21:09
  #8
Medlem
Zikniks avatar
Sjukt, dagliga gruppvåldtäkter och massövergrepp.
Landets ledning säger ingenting.
Jag gissar att den rödgröna feministledningen har fullt upp med att planera nästa flumsvammel.

Det är bara att hoppas att några i Ludvikatrakten får spår på gärningsmännen och kan avliva dem.
Citera
2016-07-23, 21:15
  #9
Medlem
vigillarfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziknik
Sjukt, dagliga gruppvåldtäkter och massövergrepp.
Landets ledning säger ingenting.
Jag gissar att den rödgröna feministledningen har fullt upp med att planera nästa flumsvammel.

Det är bara att hoppas att några i Ludvikatrakten får spår på gärningsmännen och kan avliva dem.

Händer inte i Sverige. Då skulle vi ha sett hämndaktioner för länge sen.
Citera
2016-07-23, 21:26
  #10
Avstängd
Mad monks avatar
Alltså kod 291 sånt här ska tystas ner!
Citera
2016-07-23, 21:31
  #11
Medlem
Gavves avatar
På Magnetbacken av alla ställen? Nu bor jag inte kvar i Ludvika men det har inte varit mycket problem just där vad jag vet. Cykelstölder som på alla andra ställen i Ludvika men i övrigt ett mycket lugnt område fullt av pensionärer och föräldrar med barn som flyttat ut. Mycket hyreshus på hela den gatan (från ABB) upp mot "Skogsplan" (idrottsplatsen). Finns inte särskilt mycket skog där inte. Det är väl mellan förskolan (Magnetens) och bostadshuset (på båda sidor av Magnetbacken) och högst upp i backen det finns "skog". "Skogen" mellan dagiset och bostadshuset är för övrigt väldigt gles.

Bara att följa denna vägen rakt upp så ser ni själva. Första vägen (grusvägen) in till höger går till förskolan. Högst upp i backen ser ni "Skogsplan" (Liten grön stuga nere till höger).

https://www.google.se/maps/@60.14061...8i6656!6m1!1e1

Vilket av ställena det än är så är det ett jävla ställe att vänta på att någon går förbi en fredag/lördags-natt. Alla år jag spenderat i det området har jag knappt sett någon person på dessa platser alls (Speciellt inte nattetid). Det kan ju faktiskt vara så att hon blivit förföljd alternativt haft sällskap av våldtäktsmännen.
Citera
2016-07-23, 21:35
  #12
Medlem
AndraSorterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matärgott
Helt sjukt, även detta en gruppvåldtäkt...



Känns som många offer senaste tiden blivit indragna i buskar och skog, de skyr inga medel.

Man brukar ju säga att 'three is the smallest possible gang assembled' och här rör det sig om två....kategoriseras näppe som en grupp.....

Men vidrigt är det såklart oavsett antalet GM - nu får polis och andra myndigheter gärna steppa upp och t ex utfärda utgångsförbud för asylanter och de av annan etnicitet än svensk, som bor på HVB-hem....
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback