Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2016-07-27, 14:57
  #85
Medlem
Hulls avatar
Jag har bara varit borta ett år och när jag kommer tillbaka så läser jag sånt här varje dag nu!

Helvete vad det gått åt helvete.

Ni måste skoja?
Citera
2016-07-27, 20:10
  #86
Avstängd
UrbanSpaceman3s avatar
Hur i hela havet kan man vara så infernaliskt korkad att man skaffar barn i Sverige nu?

Oavsett om det var 9 månader sen så är det så dumt att du borde omyndigförklaras TS.
Citera
2016-07-31, 18:45
  #87
Medlem
Bluekeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hull
Jag har bara varit borta ett år och när jag kommer tillbaka så läser jag sånt här varje dag nu!

Helvete vad det gått åt helvete.

Ni måste skoja?

Var har du varit?

Karsudden?

Säter?

Säg mig var du varit så skall jag hjälpa dig.
Citera
2016-08-02, 02:03
  #88
Medlem
Incendios avatar
Rusta dottern, det är vad du kan göra. Lär henne att vara realistisk. Faktum är(baserat på egen erfarenhet) att om hon är tuff, kan bedöma risker och umgås med "rätt" personer(dvs inga wt eller stenåldersmänniskor ur andra kulturer) så är Sverige rätt okej för tjejer ändå.
Lär henne dessutom hennes rättigheter OM någon exempelvis skulle tafsa på stan. Och bekräfta henne massor hemma så att hon inte behöver söka bekräftelse annanstans.
Citera
2016-09-06, 20:46
  #89
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabmunstycke
Tror du en muslim bryr sig om kvinnors rättigheter?

All islam är ju inte extrem. Liksom långtifrån alla kristna är extrema.
Citera
2016-09-06, 23:28
  #90
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabmunstycke
Så varför i helvete har svenska muslimer 23 gånger högre våldtäktsbenägenhet än svenska män?
http://www.d-intl.com/2014/05/07/mus...aldtaktsbrott/

Det finns väldigt många muslimer världen över av alla sortrr. Bara för att saker och ting har spårat i Sverige så gör inte det muslimer till en homogen grupp. Det begriper du också.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback