Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-07-25, 06:34
  #13
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
Och det är möjligt att jag inte uppskattar att bli utpekad och placerad i ett fack för något jag blottlade och tog modet till mig att berätta om.

Hejdå flashback, tillbaka till självmordsfantasierna.

Jag är bara ärlig mot dig. För de allra flesta av oss är det självklart att det inte finns någon möjlighet att försörja sig på runkshower.

Du länkar till ett freak show-klipp där en snubbe görs till åtlöje och tror att du skulle ha en chans att lyckas med runkshower för att du tror att du skulle göra ett bättre jobb.

Det finns ingen marknad för snubbar att sälja runkshower till kvinnor. Vare sig om det är knappt myndiga kvinnor som vill ha sig en show i pedagogiskt syfte eller äldre kvinnor som vill se naket lammkött.

Ska du dra in så mycket pengar att du kan leva på din kropp lär du få sälja tillfälliga sexuella tjänster till andra män.

Jag försöker förstå varför du inte riktigt greppar det här. Och neuropsykiatrisk problematik är den enda förklaringen jag kommer på.

Att sitta hemma och fantisera om att vara ett runkobjekt åt kvinnor och män och att tända på tanken att visa upp sig under sådana omständigheter som omnämns i TS är inte särskilt märkligt. Fortsätt med det.

Men att tro att det är något du framgångsrikt kan leva på ska du inte göra. Det är verklighetsfrånvänt så det förslår.
Citera
2016-07-25, 09:00
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
Och det är möjligt att jag inte uppskattar att bli utpekad och placerad i ett fack för något jag blottlade och tog modet till mig att berätta om.

Hejdå flashback, tillbaka till självmordsfantasierna.

Men gud vad dramatiskt. Hon förklarade ju bara hur utbud-efterfrågan fungerar. Du utgör ett överskott av män som vill leva på sina kroppar, eftersom efterfrågan är så liten och krävande.
Citera
2016-07-25, 12:33
  #15
Medlem
Mandy-Lees avatar
Det finns ingen marknad för det där ens om du ser ut som en kalsongmodell. Du vet väl att Magic Mike bara var fiktion, va?

Du kan säkert få ihop en grupp bögar att runka inför, men att de skulle betala för det skulle jag inte hoppas på. Killar som vill visa upp sig (som Epoisonne sa, mot betalning!) finns i sånt överflöd.
Citera
2016-10-20, 05:31
  #16
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
God morgon vänner .

Först och främst så vill jag betona att det här inte är en tramstråd. Jag är seriöst intresserad av att utreda möjligheten till ett "försörjningsprojekt" som jag har funderat på ett tag, även om det ännu bara är en kittlande tanke och inte något som jag är säker på att jag skulle våga i verkligheten.

Hursomhelst, jag har nyligen blivit arbetslös och en fantasi som jag har burit på ett tag kan vara värt att utredas och möjligen utvecklas till en business där jag förenar nytta (inkomst) med vad som, åtminstone delvis, kan beskrivas som nöje:

Jag har på senare tid kommit på mig själv med att ha exhibitionistiska fantasier, där tanken på att vara ett sexuellt "objekt" för andra människor i vissa fall inte stör mig, och i andra fall även gör mig, tja... upphetsad .

Först och främst så är jag INTE intresserad av blanda in heterosexuella män som "beskådare" (och jag förmodar att det är ömsesidigt hehe) och jag är överhuvudtaget inte intresserad av att "visa upp mig" inför en publik där bägge könen är representerade. Vidare så handlar det inte om nån slags striptease eller dansant "show" av något slag.
Däremot störs jag inte av tanken på att visa mig naken inför bögar eller äldre kvinnor, och vad gäller medelålders kvinnor och tjejer strax över myndighetsgränsen så är det helt klart en slags fetisch som jag har.

Jag tänker mig, vilket i nuläget både känns orealistiskt och galet på flera olika plan (men man lever ju bara en gång förvisso), att flytta upp till exempelvis Stockholm eller ner till Berlin och starta upp ett enmans-företag där jag, i form av en tillsynes helt vanlig ung man, erbjuder olika kompisgäng bestående av bögar eller kvinnor (INTE både ock) möjligheten att *host* utforska mig och min kropp.

Jag blir inte sexuellt attraherad av män eller äldre kvinnor men om de blir det av mig så föreställer jag mig att jag inte skulle besväras av att vara i centrum för deras åtrå och/eller nyfikenhet, och jag tror att jag även skulle kunna tvinga fram en erektion om så önskas, och vad gäller medelålders- och yngre kvinnor så skulle det sistnämnda definitivt inte vara ett problem.

Vad skulle jag då erbjuda för "tjänster" rent konkret? Jo, om vi nu utgår från kvinnliga strippor och nakna kvinnor i allmänhet och den popularitet som de åtnjuter hos heterosexuella män, och sedan förutsätter att bögar och heterosexuella kvinnor också är sexuella varelser, så tänker jag mig att en kontaktperson (säg en tjej som är värd för en tjejkväll bestående av unga, nyfikna och kanske delvis oerfarna tjejer eller en äldre kvinna som vill bjuda sina väninnor på manligt lammkött under nästa syjunta ) och jag talas vid och kommer fram till en skräddarsydd "föreställning" som jag för betalning kommer att bjuda på.

Jag kan tänka mig följande (i fantasins värld): en visuell redovisning av den manliga sexualiteten i form av 1) avklädning (helst endast överkroppen och öppen gylf) ---> 2) erektion ---> 3) onani ---> 4) orgasm. "Föreställningen" kan utspelas efter "publikens" skräddarsydda önskemål, där jag antingen kan beordras att vara helt tyst och leva mig in i det jag gör, strikt pedagogisk eller allmänt social. Vad som jag dessutom kan tänka mig är ett visst mått av deltagande från "publikens" sida, begränsat till nyfikna händer och/eller oralsex om sådana önskemål finns. Även s.k. "edging" föreställer jag mig att det kan finnas ett visst intresse för (inte minst från mitt håll ) och inte heller tanken på en avklädd "publik" stör mig.

Så, tjejer i alla åldrar samt forumets bögar, vad tror ni om min idé?
Oväntad vändning måste jag säga. Du ska alltså bli bögfnask i brist på kvinnligt umgänge?


Lycka till och ta det försiktigt!
Citera
2016-10-20, 07:44
  #17
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
https://www.youtube.com/watch?v=3O5nqourI_E

Nu ska det funka.

Inspirationen till den här tråden kom delvis från det klippet (inte från en porrfilm).

Tycker själv det känns pinsamt men sett till gubbens ålder, tafatthet och anonymitet så är jag övertygad om att jag skulle kunna göra ett bättre jobb.

Det är dömt att misslyckas och det bekräftar tjejerna som är testpanel åt killen som runkar framför dom i 45 sekunder. Dom uppskattade inte någonting alls med runk-showen och det förstår jag.

Dock var en av tjejerna fin och det var hon i blå t-shirt. Klart snygg och het tjej faktiskt! Runkgubben däremot hade väl absolut noll utstrålning.
Citera
2016-10-22, 00:14
  #18
Medlem
Varför vill du inte visa upp dig för en grupp med både män och kvinnor?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback