Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-07-22, 22:29
  #13
Medlem
Om du nu inte är ett troll är du patetisk.
Citera
2016-07-22, 23:31
  #14
Medlem
Sluta gå ned i vikt...
Citera
2016-07-23, 15:08
  #15
Medlem
merkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojojullano
Har gått ner från 41 kg till 28 kg (har anorexia). Men det konstigaste är att jag aldrig slutar gå ner i vikt. Har fortfarande fett på kroppen och kan cykla flera km utan att falla ihop. Borde det inte ta stopp någon gång? Hur mycket till kan jag gå ner innan allt fett är borta och det är omöjligt att gå ner mer? Jag ligger på runt 50-300 kcal dag och har gjort det i snart ett halvår. Låg innan dess på 500-700 kcal. Har jag kanske svårt att bli av med fett? Eftersom att alla går på att jag väger 40 kg.

Det där är livsfarligt och du bör genast söka hjälp. Du ser inte själv hur lite fett du har på kroppen om du lider av anorexia. Sök hjälp genast! Jag är allvarlig och bryr mig om dig!
Citera
2016-07-23, 21:36
  #16
Avstängd
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojojullano
Har gått ner från 41 kg till 28 kg (har anorexia). Men det konstigaste är att jag aldrig slutar gå ner i vikt. Har fortfarande fett på kroppen och kan cykla flera km utan att falla ihop. Borde det inte ta stopp någon gång? Hur mycket till kan jag gå ner innan allt fett är borta och det är omöjligt att gå ner mer? Jag ligger på runt 50-300 kcal dag och har gjort det i snart ett halvår. Låg innan dess på 500-700 kcal. Har jag kanske svårt att bli av med fett? Eftersom att alla går på att jag väger 40 kg.

Du dör alternativt hamnar i koma då tar det slut.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback