Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-07-21, 18:31
  #1
Medlem
Timeouts avatar
Nos Track skriver:
Mån 19 juli, nära Angered Centrum (Göteborg), ser vittnen hur en kille/man brutalt våldtar en hund (=zoofili).
Vi uppmanar alla som sett/vet något att kontakta polisen.
Många kan identifiera personen och ni måste ge er tillkänna.
Nästa gång kan det vara någons barn/mamma/syster som utsätts, så det finns ingen som helst ursäkt att inte vittna när man vet något.
Låter som att folk sett detta hända flera gånger utan att göra något. Alla måste börja tänka steget längre!
Anmäl till polisen (gå ihop och var många) och anteckna diarienumret.
https://www.facebook.com/nostrackoff...77817758897540

Originalinlägget på Göteborgs Stad Angered facebooksida
‎I** N*** till Göteborgs Stad Angered
den 19 juli kl 12:58
Hej jag vill dela med mig om något jag fick se igår när jag var med mina barn. Vi var på väg till parken som är vid atenan för att leka och i gräsmattan ser man massa fullisar samt knarkare(som dom sotter varje dag) mitten av gräsmattan får jag syn på något gruktansVärt som gjorde mig så upprörd att jag blir illamående samt får panik och ska ta upp mobilen för att ringa 112. Jag ser en knarkare våldtar sin hund!!! Sådant får absolut inte ske vad är det för ställe man bor på detta har gjort mig rädd att ifortsättningen bo här varje dag ser man alkolister kissa bajsa byta bindor som dom slänger i hörnen. Det har gått så långt att min dotter vill ta en omväg för att slippa se dessa äckliga alkisar samt pundarna. Finns det någon som kan ta tag idetta jag är så upprörd och mina tankar går till den stackars hunden som säkert varjedag blir våldtagen. Vad vet vi om den knarkaren får syn på ett barn som leker ensam på gården kanske griper sig han på barnen ochså. Snälla angereds politiker öppna ögonen och gör något alla vantrivs pga dessa äckliga människor.
https://www.facebook.com/sdfangered/...04936569621818

Det här har tydligen hänt förut och mannen är välkänd och brukar hålla till med knarkarna och fyllona just på det här stället.
Har svårt att utläsa var det hände. Var ligger den här gräsmattan?
I kommentarerna står det att det är en stor svart hund.
Vem är avskrädet som våldtar sin hund? Har han haft hunden länge?

Det här är straffbelagt. Djurplågeri, tidelag.
Sex med djur kriminaliseras - kan ge upp till två års fängelse
http://www.dagensjuridik.se/2014/02/...a-ars-fangelse
Citera
2016-07-21, 18:46
  #2
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bossmous
Jag ber om ursäkt, jag såg den igår nämligen och den har nu PKats: (FB) Man våldtog sin hund framför barn i Angered Centrum
Då såg jag rätt.

Då börjar vi om här och försöker få reda på var detta är och vem svinet är som våldtar sin hund och vilka idioter det är som är runt honom som inget gör för att stoppa honom.
Även om man är full eller påtänd så borde man reagera på det här sjuka beteendet
Citera
2016-07-21, 18:49
  #3
Medlem
Mooons avatar
Jag blir fullkomligt galen på vidriga perversa avskum som plågar djur. Skadar man och torterar varelser som inte kan försvara sig och har så lågt skyddsvärde har man förbrukat sin rätt att ... vistas ute bland människor. Rakt in på rättspsyk med dem och släng nyckeln alternativt utvisa dem för alltid.
Citera
2016-07-21, 19:01
  #4
Medlem
Timeouts avatar
Enligt inlägget på Nos Track var våldtäkten av hunden väldigt brutal och hunden hölls fast hårt och den led något fruktansvärt.
Synd att inte hunden kunde komma loss och bita kuken av avskrädet

Hunden ska bort från den här sjuka fan snabbt! Och han bör låsas in för gott.
Blir tokig på sånt här
Citera
2016-07-21, 19:16
  #5
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Jag blir fullkomligt galen på vidriga perversa avskum som plågar djur. Skadar man och torterar varelser som inte kan försvara sig och har så lågt skyddsvärde har man förbrukat sin rätt att ... vistas ute bland människor. Rakt in på rättspsyk med dem och släng nyckeln alternativt utvisa dem för alltid.

Och du är vegan förstår jag...?...Inte det, marsch in på rättpsyk.


Vad föreligger sådant beteende? Idioten måste ju
vara påtänd...? Varför gör folk sånt här? Förstår ju
att det är en kombination av för mycket amfetamin och brist på getter men ändå sjuka sjuka värld.
Citera
2016-07-21, 19:20
  #6
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockandrolla
Och du är vegan förstår jag...?...Inte det, marsch in på rättpsyk.


Vad föreligger sådant beteende? Idioten måste ju
vara påtänd...? Varför gör folk sånt här? Förstår ju
att det är en kombination av för mycket amfetamin och brist på getter men ändå sjuka sjuka värld.

Man brukar kunna få ihop det någorlunda om man föreställer sig att det beteende som kommer fram när en person är hög är det undermedvetna (det kognitiva upphör liksom - filtret slutar fungera), och därefter kan man ha i åtanke att det undermedvetna är ett eko av tidigare upplevelser i olika former.
Citera
2016-07-21, 19:34
  #7
Medlem
Fyfan va vidigt. vill inte ens gå in och läsa om det, gör så jävla ont i hjärtat.. E aset gripet?
2 år för en så vidirg handling är inte tillräckligt.. fyfan säger jag
Citera
2016-07-21, 19:37
  #8
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Texten kan vara fabricerad i syfte att rikta bort blickarna från alla angrepp från asylsökande. Nu ska vi vara rädda för "Benke på bänken"...
Citera
2016-07-21, 19:37
  #9
Medlem
Mooons avatar
Nu får du förklara för mig, varför ska jag in på rättspsyk för att jag tycker att det är vidrigt att en man förgripit sig på en hund, att galningar plågar och sprättar upp och dränker katter? Det behöver man inte vara vegan för att tycka.

Har du glömt att ta din medicin idag eller är du alldeles vrickad?


Citat:
Ursprungligen postat av rockandrolla
Och du är vegan förstår jag...?...Inte det, marsch in på rättpsyk.


Vad föreligger sådant beteende? Idioten måste ju
vara påtänd...? Varför gör folk sånt här? Förstår ju
att det är en kombination av för mycket amfetamin och brist på getter men ändå sjuka sjuka värld.
Citera
2016-07-21, 19:46
  #10
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Nu får du förklara för mig, varför ska jag in på rättspsyk för att jag tycker att det är vidrigt att en man förgripit sig på en hund, att galningar plågar och sprättar upp och dränker katter? Det behöver man inte vara vegan för att tycka.

Har du glömt att ta din medicin idag eller är du alldeles vrickad?



Håll reda på vad du skriver din förbannade hycklare

"Skadar man och torterar varelser som inte kan försvara sig och har så lågt skyddsvärde har man förbrukat sin rätt att ... vistas ute bland människor. Rakt in på rättspsyk med dem och släng nyckeln alternativt utvisa dem för alltid."
(FB) Man våldtar hund fullt öppet på gräsmatta i Angered/Göteborg 19 juli 2016


/ALF
__________________
Senast redigerad av rockandrolla 2016-07-21 kl. 19:48.
Citera
2016-07-21, 19:51
  #11
Medlem
systemkollapss avatar
Något är underligt med texten. Är det ens sant. Flera barnfamiljer är vittnen till händelsen. I en tid när alla har mobiler borde någon ringa polisen. A lagaren och a lagarna är kända i området. Kan inte vara speciellt svårt att hitta den aktuella a lagaren. Kan det vara så att det är ett ensamkommande. Det hände i Angered. Ensamkommande kommer ifrån Afghanistan. Afghanistan är stora producenter av opium. Många som når Sverige är beroende. Eftersom ingen anmälan lämnats in, inget signalement eller någon gripen. Påstådd minderårig ensamkommande.
Citera
2016-07-21, 19:53
  #12
Medlem
Costanza101s avatar
Finns ingen anledning till att inte tro på vad damen säger. Ser dock vissa som väljer att envisa med sin svennenoja. Aja.


Hoppas dem får tag i aset. Oacceptabelt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback