Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-06-29, 09:47
  #205
Avstängd
RandomnigRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychoticgreenfrog
Vad är det för fel på män i dagens samhälle. jag drar inte alla över samma linje men de flesta har riktigt dålig syn på kvinnor och ser endast kvinnan som ett objekt.
Jag tänker det detsamma, fast tvärtom:
Varför har så många kvinnor så dålig syn på män? Jag har en aning, och det är att det blivit en trend att vara kränkt feminist. Äntligen får dessa utstötta tjejer en chans att komma in i en gemenskap. Och klart man hatar män när inga män vill titta åt ens håll då man är fet, ful och töntig. Men nog om det.

Det är alltid okej för en kvinna att generalisera män, att säga att män är si och män är så.
Vissa "kända" feminister är tillåmed öppna med att dom hatar män (deras egna ord).
Hade jag varit en offentlig person och sagt att alla tjejer är slampiga och att kvinnor är dåliga så hade det garanterat fått rättsliga åtgärder.

/Niggern
Citera
2019-06-29, 14:00
  #206
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Det finns nu ingen naturlag som heter att flickor eller pojkar ska behöva utstå tafs för att ”härdas för framtiden”.
Jo, det finns det faktiskt.
Det finns massor av saker man måste stå ut med innan man vet om det är okej eller inte.
Som jag sa, det man lär sig i interaktionen under åren mellan 5 och 18 är avgörande för hela resten av ditt liv och har du vuxit upp i skyddad verkstad är du handikappad gentemot konkurrensen.
Citera
2019-06-29, 14:06
  #207
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychoticgreenfrog
Vad är det för fel på kvinnor i dagens samhälle. jag drar inte alla över samma linje men de flesta har riktigt dålig syn på män och ser dem endast som sina tjänare och vandrande bankomater. Att så många dessutom kan hata på dem fast de gett den svenska kvinnan världens genom tiderna bästa samhälle att leva och bo i. Jag förstår inte!
Ja, det är en bra fråga.
Har du funderat på hur utbrett det är att se sig själv som offer för ett patriarkat som ingen kan visa existensen av?
Eller är du bara lika hjärntvättad som alla andra av decennier av falska narrativ?
Om kultureliten och media ständigt påstår att det är synd om dig, så kan det ju hända att du till slut börjar tycka det, men är det verkligen sant?
HUR är det synd om dig?

För att män vill ha dig?
Eller har du inte förstått ännu att ditt jobb är att föda barn för att mänskligheten inte ska dö ut?
Citera
2019-06-30, 14:00
  #208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Ja, det är en bra fråga.
Eller har du inte förstått ännu att ditt jobb är att föda barn för att mänskligheten inte ska dö ut?

+1 där.. dock kan man ha flera olika jobb. Se till att man föder ungar när man är 20-25.. sedan pluggar man och gör karriär när man är 35-40.. svårare än så borde det inte vara.. men idag måste alla göra karriär först och sedan ta ledigt från karriären, få barn, inse att man gillar o vara mamma, skiter att gå tillbaka till karriären fullt ut, hamnar efter männen som satsar.. och så gnäller man att världen är orättvis.. geez..
Citera
2019-06-30, 18:15
  #209
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nkari
+1 där.. dock kan man ha flera olika jobb. Se till att man föder ungar när man är 20-25.. sedan pluggar man och gör karriär när man är 35-40.. svårare än så borde det inte vara.. men idag måste alla göra karriär först och sedan ta ledigt från karriären, få barn, inse att man gillar o vara mamma, skiter att gå tillbaka till karriären fullt ut, hamnar efter männen som satsar.. och så gnäller man att världen är orättvis.. geez..

Typ som invandrarna vars barn bränner bilar på fritiden?
Citera
2019-06-30, 18:16
  #210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Ja, det är en bra fråga.
Har du funderat på hur utbrett det är att se sig själv som offer för ett patriarkat som ingen kan visa existensen av?
Eller är du bara lika hjärntvättad som alla andra av decennier av falska narrativ?
Om kultureliten och media ständigt påstår att det är synd om dig, så kan det ju hända att du till slut börjar tycka det, men är det verkligen sant?
HUR är det synd om dig?

För att män vill ha dig?
Eller har du inte förstått ännu att ditt jobb är att föda barn för att mänskligheten inte ska dö ut?

Kvinnor som föder barn är parasiter.

Kvinnor som har sex med män = horor.

Kvinnor som föder barn = parasiter.

Kvinnor som har sex med män och föder deras barn = parasiterande horor.
__________________
Senast redigerad av Statistenidittliv 2019-06-30 kl. 18:24.
Citera
2019-06-30, 18:21
  #211
Medlem
Jag tror felet är att flickor och kvinnor inte lär sig att slåss. Om de gjorde det så kunde de själva lära pojkarna och männen vad som är okey och inte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback