Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-02, 13:58
  #13
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akehodell
Det är det mest perversa jag hört i hela mitt liv!

För första gången ska jag säga att han/hon är pervers.
Ja, det är nog första gången jag hört något om terrordådsfetisch.
Citera
2017-05-14, 10:42
  #14
Medlem
Yppsilons avatar
Så vi riskerar ytterliggare utlösande faktorer efter terrordåd?
Citera
2017-06-26, 03:35
  #15
Medlem
area50s avatar
Hörde någonstans att det ska finnas en fetish för folk som går igång på bilolyckor & liknande också
Citera
2017-07-28, 17:13
  #16
Medlem
BeneTheCops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarligPsykPatient
Jag får en mysig känsla av trygghet typ när jag vet att terrordåd är på G. Jag skojar inte när ett terrordåd är på G brukar jag popa popcorn och ha ena handen nere i byxan.

Det är mysigt med terrormys och allt efter som händelseförloppet sker blir jag mer och mer sexuellt upphetsad.

När trucken körde över hundratals människor i Nice så var jag tvungen att runka efter för att jag höll på att explodera i byxan.

Och jag fick en multiorgasm 5 gånger på raken. Jag är fullkomligt seriös.

Är det någon annan som blir upphetsad av terrormys? Nu är det en bombman i Bryssel som tänker spränga folk antadligen, jag har handen nere i byxan just nu och smeker mig själv på ollonet.

Kan vara att man är porrskadad. Jag är ju sinnesjuk också. Så jag kanske bara har en unik sinnesjuk submissiv fetichism jag vet inte.

Upphetsande är det i alla fall.

Jag tror det är tryggheten som är som en varm fitta när man sitter i sitt hus medans terrorn kommer närmare och närmare och man känner på sig att folk blir mer och mer fientliga mot muslimer.

Det är Du och Mona Sahlin då! Hon älskar ju muslimer så mycket att hon nog ligger hemma å pullar sig i fittan när nåt sånt här händer.. Fyfaan vilken skräcködla Ligger och stönar,, Åhhh Rakhmat åhh Rakhmat,,, Akilov, han som körde på Drottningggatan.. Tror absolut på det ! Fru Mona Muslim,,, Värsta kvinnan i Sverige! Kanske du och hon skulle kunna,,,,
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback