Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-07-07, 12:42
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowcraft
Absolut! Det kan vara skönt att det finns program med utrymme för sånt! Men fan heller att jag kommer lyckas bli nykter på det (iaf inte med det tunga missbruk jag har). Ända stället min 12-stegs-taliban-guru vågade skicka mig var DAA mötena i sthlm city när jag ville klippa horset å sluta, just för att han visste om att det fanns en garanti på nykterhet om jag gick fullt in ordentligt. Inge trams..nu är inte jag redo att sluta än, men still. Förstår precis vad han menar, på DAA menar dem allvar med behandling och ger mycket stöd.
DAA står för DÖDS AA. Besökte något möte i City. Nästan alla var från ett och samma behandlingshem. Sökte lite kontakt med några och frågade vilka andra möten de gick på?
En kille uppgav att han fick bara gå till DÖDS AA. Tänker inte gå på DÖDS AA fler gånger. Nervösa och utom verklighets förankring satt de flesta med mobiler och kladdade. Sinnesro fanns det inte en chans att uppnå.

DAA är för kriminella och psykiskt sjuka med svåra diagnoser och så länge de stannar på DÖDS AA möten är jag glad. Har 2 år snart och fattar att AA är det enda för själsliga framsteg.
Citera
2018-07-08, 12:03
  #14
Medlem
Jag var på ett DAA-möte för några veckor sen, gick lite på deras möte förra gången jag försökte bli nykter för runt 15 år sen. Då var det helt fullt på de flesta mötena och nu var det typ 4 pers kl 16:30 på Södermalm.

Är DAA döende i sthlm? Jag antar att CA tagit en stor del av målgruppen.
Citera
2018-07-08, 17:46
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Jag var på ett DAA-möte för några veckor sen, gick lite på deras möte förra gången jag försökte bli nykter för runt 15 år sen. Då var det helt fullt på de flesta mötena och nu var det typ 4 pers kl 16:30 på Södermalm.

Är DAA döende i sthlm? Jag antar att CA tagit en stor del av målgruppen.
DAA kan ses som utslussning från psykiatrin. Alla har diagnos eller påstår sig vara terapeuter. Mina ögon reflekterande över vad TS påstår sig förstå, (Förstår precis vad han menar, på DAA menar dem allvar med behandling och ger mycket stöd.)
En del behandlas med DAA och fortsätter med kriminalitet eller byter beroende för att åka dit igen och tillbaka till behandling.

DÖDS AA är det känns som i hela Sverige om du nämner DAA på ett AA-MÖTE.
Gå inte dit igen. Kanske kan du gå om du är överläkare inom psykiatrin och gör en fältstudie på hur missbruk och kriminalitet har förstört hjärnorna på DAA-tjuvarna.
Mitt råd är akta dig för tjuven. Då är och energitjuven inräknad som tjuv.

Det är direkt psykiskt ohälsosamt att gå till DAA. Därför har det fått namnet DÖDS AA.
Citera
2018-07-08, 20:27
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesvanare
DAA kan ses som utslussning från psykiatrin. Alla har diagnos eller påstår sig vara terapeuter. Mina ögon reflekterande över vad TS påstår sig förstå, (Förstår precis vad han menar, på DAA menar dem allvar med behandling och ger mycket stöd.)
En del behandlas med DAA och fortsätter med kriminalitet eller byter beroende för att åka dit igen och tillbaka till behandling.

DÖDS AA är det känns som i hela Sverige om du nämner DAA på ett AA-MÖTE.
Gå inte dit igen. Kanske kan du gå om du är överläkare inom psykiatrin och gör en fältstudie på hur missbruk och kriminalitet har förstört hjärnorna på DAA-tjuvarna.
Mitt råd är akta dig för tjuven. Då är och energitjuven inräknad som tjuv.

Det är direkt psykiskt ohälsosamt att gå till DAA. Därför har det fått namnet DÖDS AA.
Hahaha sweet! Lovar att inte gå dit igen, om jag inte blir överläkare inom psykiatrin då.

Jo när jag var var på Döds-AA stormade det inte en lirare sent. Han verkade uppjagad och efter mötet började han och dom andra tjyvarna gnabbas om nåt uteblivet möte. Inte så mycket sinnesro.
__________________
Senast redigerad av LudvigSigurdDavid 2018-07-08 kl. 20:30.
Citera
2018-09-07, 20:45
  #17
Medlem
Hur som, det är farligt att vara i närheten av DAA och dess anhängare. Jan.R.*olm är en husvagnspundare med IQ fiskbulle. Spara livet om det är dig kärt. Vår vän blev nästan avrättad av hen.
Vi vet att hen är i slag med DAA.
De är inte 12-stegsarbete. Det är DÖDS AA som någon tidigare myntade.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback