2016-08-13, 15:52
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.O.S.H
Larsson förlorade mot den som förlorade mot den som förlorade mot den som förlorade mot den som förlorade mot finalens stora underdog

Starkt jobbat, Larsson...
2016-08-13, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.O.S.H
Larsson förlorade mot den som förlorade mot den som förlorade mot den som förlorade mot den som förlorade mot finalens stora underdog

Det sjuka är att, om man inte skulle vara insatt i tennis så skulle man kunna anta att du skämtar.

Sorligt hur dåliga Sverige har blivit alltså. Larsson är alltså Sveriges bästa spelare nu
2016-08-13, 23:14
Medlem
Måste säga, även om jag inte följer turneringen att det är väldigt kul att Del Potro verkar spela bra igen. Trodde faktiskt inte att han skulle backa upp vinsten mot Djokovic. Nu hoppas jag verkligen att han går hela vägen, med tanke på hur ostabilt Murray verkar ha spelat så känns det inte alls omöjligt.
2016-08-14, 02:44
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Måste säga, även om jag inte följer turneringen att det är väldigt kul att Del Potro verkar spela bra igen. Trodde faktiskt inte att han skulle backa upp vinsten mot Djokovic. Nu hoppas jag verkligen att han går hela vägen, med tanke på hur ostabilt Murray verkar ha spelat så känns det inte alls omöjligt.
Delpo har galet hög högstanivå, hade nog varit stabil top5a om inte skador och ojämnhet ställt till det. Många av de bästa har haft det väldigt svårt mot honom i en del matcher.
2016-08-14, 10:58
Medlem
NickLidstroms avatar
Fan vad bra Monica Puig spelade inatt, bland det bättre jag sett.
2016-08-14, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Håller nog också lite på Del Potro. Mest för att han slog ut Nadal.
2016-08-14, 12:28
Medlem
B-Dawks avatar
Får hoppas herrfinalen bjuder på lika bra spel som Monica Puig och Angelique Kerber bjöd på igår. Murray är ju favorit och jag hoppas verkligen Del Potro har lite bensin kvar i tanken så det inte blir en enkel match för Murray.
2016-08-14, 12:42
Medlem
Monica Puig har haft en väldigt bra säsong, snacka om att toppa formen. Inget namn man på förhand trodde skulle vinna OS-guld i alla fall. Trodde dock att hon skulle ta brons efter 2-3 spelade matcher, fast guld var väldigt mycket över förväntan. Men det är som det brukar vara i OS, det blir lite mer överraskningar. Lottningarna blir ju lite annorlunda än i vanliga turneringar på touren och en del spelare höjer sig när de representerar sitt land i ett OS.
2016-08-14, 20:59
Medlem
barnets avatar
När börjar herrfinalen?
2016-08-14, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barnet
När börjar herrfinalen?

Så fort mix finalen är klar.
2016-08-14, 21:32
Medlem
barnets avatar
Hoppas de rappar på. Nu tror jag visserligen att Murray tar hem detta lätt men det vore kul att se om Potro kan sätta emot något.
2016-08-14, 21:41
Medlem
Dupeas avatar
Segdragen jävla prisutdelning.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback