2023-07-20, 09:19
Avslutad
Fast i just detta fallet är inte straffet det viktiga- utan att sanningen kommit fram och blev fälld där inte en jävel köpte hans grupprunkhistorier. DET måste svida mer för honom än om han fått sitta inlåst resten av livet.
Citera
2023-07-29, 09:19
Medlem
F3ttans avatar
Ingen som har nån update på hur Olof Wiberg har det? Hoppas är rejält omtyckt i fängelset 😍

Hur har hans övriga släkt tagit domen? Gissar de är förkrossade över att charmige Olle trots allt var en våldtäktsmördare
Citera
2023-07-29, 16:23
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F3ttan
Ingen som har nån update på hur Olof Wiberg har det? Hoppas är rejält omtyckt i fängelset 😍

Hur har hans övriga släkt tagit domen? Gissar de är förkrossade över att charmige Olle trots allt var en våldtäktsmördare

Ryktena gör gällande att han hittat ett gäng interner han fäst sig starkt vid, de tillbringar dagarna med att grupprunka i uppehållsrummet. Olof har lite svårt att komma till eftersom han helst vill ha ett lik att runka över men biljardbordet får räcka för honom för tillfället.
Citera
2023-10-08, 21:15
Medlem
Nån som har fungerande fup?
Citera
2023-11-05, 00:27
Medlem
mitt.liv-Fiaskots avatar
Har Olof köpt hus? Det står nu att han är skriven som ensam boende i en villa-adress i Husum. Har han investerat pengarna han fick då han frikändes förra gången, pengarna han slapp betala tillbaka?
Citera
2023-11-05, 00:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mitt.liv-Fiaskot
Har Olof köpt hus? Det står nu att han är skriven som ensam boende i en villa-adress i Husum. Har han investerat pengarna han fick då han frikändes förra gången, pengarna han slapp betala tillbaka?
Är han ute redan?!
Citera
2023-11-05, 05:45
Medlem
Citat:

Länk tack? Jag hittar inget sånt på Ratsit iaf. Där är han adresslös men posten skickas till adressen hans mor o systrar bor.
Citera
2023-11-05, 10:53
Medlem
mitt.liv-Fiaskots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunkentuss
Länk tack? Jag hittar inget sånt på Ratsit iaf. Där är han adresslös men posten skickas till adressen hans mor o systrar bor.

Det står han bor ensam i hushållet i Hususum-villan på 156 kvadratmeter, och att hans tidigare adress var Sveg. Om du söker på Hitta.se

Vet inte om det är samma adress där hans mor och systrar bor, men det står att ingen annan är skriven på adressen.
Senast redigerad av mitt.liv-Fiaskot 2023-11-05 kl. 10:56.
Citera
2023-11-05, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunkentuss

Citat:
Det står han bor ensam i hushållet i Hususum-villan på 156 kvadratmeter, och att hans tidigare adress var Sveg. Om du söker på Hitta.se

Vet inte om det är samma adress där hans mor och systrar bor, men det står att ingen annan är skriven på adressen.
Olof Wiberg enligt MrKoll, enligt Ratsit har han särskilt adress i Husum.
Senast redigerad av Murvelkott 2023-11-05 kl. 11:11.
Citera
2023-11-05, 11:18
Medlem
mitt.liv-Fiaskots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelkott
Just det, det va särskild adress. Det stod på hitta att det inte bodde nån annan på den där bruksvägen
men på ratsit stod det en annica. Är det nån släkting han vidarebefodrar post till?
Citera
2023-11-05, 11:19
Avslutad
Citat:
Just det, det va särskild adress. Det stod på hitta att det inte bodde nån annan på den där bruksvägen
men på ratsit stod det en annica. Är det nån släkting han vidarebefodrar post till?
Det är en av systrarna har jag för mig eller morsan
Citera
2023-11-05, 11:20
Medlem
mitt.liv-Fiaskots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelkott
på mrkoll påstods det att han i Sveg bott tillsammans med nån som hette Rae. kan det stämma? Eller är det den som tog över hans lägenhet efter honom,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in