Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-04, 22:01
  #613
Medlem
Hur kan han bara få leva ostörd trots att alla i Husum verkar veta vad han gjort?
Verkar inte vara något ställe jag skulle vilja bo där man skyddar mördare.
Citera
2015-05-04, 22:02
  #614
Medlem
DjPuttes avatar
Svensk rättsväsende är en ren parodi det har vi vetat en längre tid och att hovrätten friar denna GM är ju bara ett bevis på det, Det är öppet mål i detta fall ren gåta hur hovrätten tänkte då det vart överklagan till och med dem borde ju sett det alla andra sett före!
Citera
2015-05-04, 22:03
  #615
Medlem
Vart jobbar han?
Citera
2015-05-04, 22:04
  #616
Medlem
Helt otrolig besinningsförmåga hos Malins pappa. Jag hade tagit livet av gärningsmannen på egen hand. Hur långt straff skulle pappan kunna få? Risken för återfall måste ju bedömas till ca 0.
Man vet ju iochförsig inte om Malin hade syskon och om det därför finns barnbarn.
Hur som helst hade jag svårligen kunnat behärska mig trots att jag inte är någon våldsam person.
Citera
2015-05-04, 22:04
  #617
Medlem
Prinzezzans avatar
Vad hände med de blå fibrer som skulle skickas till USA för att undersökas, för att se om de kunde matchas mot just Malins tröja? Missade jag något?
Citera
2015-05-04, 22:06
  #618
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
FBI skulle fått fram garanterat DNA men svenska polisen vågade inte ta den risken är min känsla!

Nej, men hur länge ska den svenska polisen fega. Det är helt otroligt att den svenska polisen inte testar det DNA som finns. De får väl ta hjälp om de inte klarar det själv.

Killens föräldrar bor kvar i Husum eller missuppfattade jag det? Liksom Malins föräldrar? Springer de på varandra i/på den lokala affären...

Fruktansvärt att se Malins kompis ha skuldkänslor för något hon är oskyldig till efter alla dessa år. Det är hemskt..
Citera
2015-05-04, 22:10
  #619
Medlem
Mims80s avatar
Föräldrarna bor ca 25km ifrån varandra.

Är nog bara OW mamma som tror han är oskyldig i Husum!!
Citera
2015-05-04, 22:10
  #620
Medlem
Skaraborg2s avatar
De blå fibrerna.

Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Vad hände med de blå fibrer som skulle skickas till USA för att undersökas, för att se om de kunde matchas mot just Malins tröja? Missade jag något?

Som jag fattade så hade de blå fibrerna skickats eller skulle skickas till USA för en undersökning. Antar att Mark och Bo inte hade svaret på denna undersökning när programmet var klart.
Citera
2015-05-04, 22:11
  #621
Medlem
Crap_Fucks_Craps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mims80
Föräldrarna bor ca 25km ifrån varandra.

Är nog bara OW mamma som tror han är oskyldig i Husum!!

Hon är nog den som är säkrast på att han är skyldig!
Citera
2015-05-04, 22:12
  #622
Medlem
Skaraborg2s avatar
Modern.

Citat:
Ursprungligen postat av Crap_Fucks_Crap
Hon är nog den som är säkrast på att han är skyldig!

Precis vad jag också tror.
Citera
2015-05-04, 22:14
  #623
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Som jag fattade så hade de blå fibrerna skickats eller skulle skickas till USA för en undersökning. Antar att Mark och Bo inte hade svaret på denna undersökning när programmet var klart.

Jag undrar om vi får reda på när undersökningen är klar och vad det i förlängningen kommer att leda till? Vad krävs mer för att gå vidare?

Tillägg: Jag tror att mamman vet att han är skyldig, men hon skyddar honom.
__________________
Senast redigerad av why123 2015-05-04 kl. 22:16. Anledning: .
Citera
2015-05-04, 22:14
  #624
Medlem
massepojkens avatar
Tycker detta avsnitt var mkt svagt. Bara gammal skåpmat egentligen.
Programmet känns på gränsen till oseriöst.

Frågan är väl om han fälls även om sperman skulle knytas till honom. Det är väl bara för OW att fortsätta på den inslagna vägen och säga att han runkade på Malin när han hittade henne i skogen,som då redan var död. Fortsätta neka inblandning i mordet. Hänvisa till sina perversa fantasier.

Tyvärr tror jag det är helt lugnt för Olof. Fiberanalyserna tror jag bara var tomt skrammel. Det är väl egentligen redan fastslaget att dessa kom från Malins tröja.
__________________
Senast redigerad av massepojken 2015-05-04 kl. 22:20.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback