Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2016-07-23, 13:15
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Invicious
Överdriv inte. Araberna hatar säkert mig mer som är alban än dig som är svensk. Varför skulle de hata er?

Inte vet jag fråga dem. Men jag är ju knappast den enda som uppfattar detta. Gissar att det handlar mycket om avundsjuka och mindervärdeskomplex. Genetiska skador som beror på inavel kanske?
Citera
2016-07-23, 13:58
  #74
Medlem
TripleXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vindpinad
Det ligger lite i det TS skriver. Jag tycker araber ser mest onda ut dock, nyktra som onyktra. Varannan arab man möter med blicken ser ut att vilja döda en. Jag har aldrig sett så mycket ursvart hat komma ur ett par ögon som hos arabfolk.

Obehagliga människor! Psykopatiska defekter måste vara väldigt vanligt i M.Ö.

Håller med till 100%
Citera
2016-07-23, 16:44
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fadingaway
Inte vet jag fråga dem. Men jag är ju knappast den enda som uppfattar detta. Gissar att det handlar mycket om avundsjuka och mindervärdeskomplex. Genetiska skador som beror på inavel kanske?

ja, araberna är säker avundsjuka på din bleka gris hud, stackars de som inte får en solbränna.
Citera
2016-07-23, 18:16
  #76
Medlem
Inviciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fadingaway
Inte vet jag fråga dem. Men jag är ju knappast den enda som uppfattar detta. Gissar att det handlar mycket om avundsjuka och mindervärdeskomplex. Genetiska skador som beror på inavel kanske?

Vet i allafall att araber hatar oss albaner för att vi är mer macho än dom.😂
Citera
2016-07-23, 19:58
  #77
Medlem
zcinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarligPsykPatient
Nehe men det gör jag.


Word
Citera
2016-07-23, 20:19
  #78
Medlem
tumbleeweeds avatar
Den här aussien förklarar det, som många i tråden är inne på, ganska lättfattligt tycker jag nog. Han är för övrigt gift med en negermuslim :

https://www.youtube.com/watch?v=nm6T1_au5GM
Citera
2016-08-03, 23:46
  #79
Avstängd
FarligPsykPatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zcinner
Word

Ja eller hur?
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback