Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2016-07-23, 08:51
  #73
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Hoppas killen får behålla jobbet. Dumt att gå till handgripligheter men har en viss förståelse för att folk som har med "flyktingarna" att göra kan ha svårt att hålla huvudet kallt.
Citera
2016-07-23, 08:57
  #74
Medlem
Gynekologstols avatar
Jag vill veta vem som filmade. Hur kan en människa vara så ond att han filmar när en skattebetalande svensk tillrättavisar en asylsnyltare och sedan ger filmen till media? Om jag hade filmat något i den här stilen så hade filmen definitivt stannat hos mig.

Det vore betydligt snällare av han som filmade om han helt enkelt hade hjälpt asylsnyltaren att misshandla (upprinnelsen till händelsen) föraren.
__________________
Senast redigerad av Gynekologstol 2016-07-23 kl. 09:00.
Citera
2016-07-23, 09:07
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag vill veta vem som filmade. Hur kan en människa vara så ond att han filmar när en skattebetalande svensk tillrättavisar en asylsnyltare och sedan ger filmen till media? Om jag hade filmat något i den här stilen så hade filmen definitivt stannat hos mig.

Det vore betydligt snällare av dem som filmade om helt enkelt hade hjälpt asylsnyltaren när han misshandlade föraren.
Det var ju apans kumpan som filmade. Minst tre entreprenörer är inblandade i denna scam regisserad av uttråkade lyxflyktingar i syfte att få sympatier, skadestånd eller bara för att komma ifrån tristessen på blattekollot.

Strykturken själv, logistikern som kör runt sällskapet i bil (betald av svenska bidrag) samt media avdelningen som sköter dokumentation och redigering med mobiltelefon (betald av svenska bidrag) .

Alla inblandade i denna smutsiga härva skulle omedelbart utvisas. Alla redskap som använts vid bedrägetiförsöket, mobiler, fordon o.s.v. skulle förverkas innan avhysning.
Citera
2016-07-23, 13:21
  #76
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Det var ju apans kumpan som filmade. Minst tre entreprenörer är inblandade i denna scam regisserad av uttråkade lyxflyktingar i syfte att få sympatier, skadestånd eller bara för att komma ifrån tristessen på blattekollot.

Strykturken själv, logistikern som kör runt sällskapet i bil (betald av svenska bidrag) samt media avdelningen som sköter dokumentation och redigering med mobiltelefon (betald av svenska bidrag) .

Alla inblandade i denna smutsiga härva skulle omedelbart utvisas. Alla redskap som använts vid bedrägetiförsöket, mobiler, fordon o.s.v. skulle förverkas innan avhysning.
Det förvånar mig inte alls. De flesta fall av så kallad diskriminering är planerade så att de så kallade offren skall kunna få skadestånd och andra förmåner med hjälp av staten och media. Hela systemet är riggat till nackdel för en skattebetalande svensken.
Citera
2016-07-24, 12:25
  #77
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy
Varför var det helt rätt gjort?

Troligen för att som vanligt när folk filmar så ser händelseförloppet ofta ut så här:

http://themetapicture.com/sometimes-...-see-one-side/
Citera
2016-07-24, 20:34
  #78
Medlem
Hade det inte funnits en video hade såklart alla på flashback varit 100% säkra på att de bara hittar på alltihop
Citera
2016-07-25, 04:15
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bloque
Hade det inte funnits en video hade såklart alla på flashback varit 100% säkra på att de bara hittar på alltihop

Inte alls, men det skadar inte att vara misstänksam i frågor där tunga aktörer har goda skäl att ljuga och skarva.

Vad gör du för övrigt på Flashback om du föraktar forumet och kommer med slöa generaliseringar om dess medlemmar? Tig och skäms.
Citera
2016-08-04, 03:12
  #80
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bloque
Hade det inte funnits en video hade såklart alla på flashback varit 100% säkra på att de bara hittar på alltihop
Klart som fan att asylsökarens version är påhittad.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback