Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-07, 15:38
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Ja, Jonas är underskattad. Synd att hans psykiska hälsa har blivit väldigt dålig den senaste tiden.

Äsch, inget fel på Jonas psykiska hälsa. Han hade stake att be überPKmuppen Virtanen dra åt helvete. Orädd och borde fan ha kungens tapperhetsmedalj då han inte bara knyter näven i byxfickorna. Helt underbart om dom skiter i Schyffert, han passar inte in.
Citera
2016-11-07, 18:14
  #98
Medlem
Isnatts avatar
Inde lämnade killinggänget på eget bevåg och skulle därmed inte 'tas tillbaka'.
Dessutom skulle det ju vara som att leka med en skarp handgranat att ha honom med då han för tillfället är något obalanserad.
Citera
2016-11-07, 18:39
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PJ9
Äsch, inget fel på Jonas psykiska hälsa. Han hade stake att be überPKmuppen Virtanen dra åt helvete. Orädd och borde fan ha kungens tapperhetsmedalj då han inte bara knyter näven i byxfickorna. Helt underbart om dom skiter i Schyffert, han passar inte in.
Jag är väldigt anti-PK och hatar Virtanen, men visst fan har jag ögon att se med att Jonas uppenbarligen inte mår bra.
Citera
2016-11-07, 19:29
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Jag är väldigt anti-PK och hatar Virtanen, men visst fan har jag ögon att se med att Jonas uppenbarligen inte mår bra.


Vem fan mår bra i det nya Sverige med okontrollerad berikning av skäggbarn, icke fungerande polis och försvar. En retarderad stadsminister som förstör landet mha MP.

Well jag mår fan inte heller bra. En som mår bra är Anna Johansson med 130000kr/mån, inget körkort och Säpo skjuts och tycker bensinpriserna är för låga, jo hon mår bra.

Om topplocket gått för Jonas så han han iaf min fulla förståelse.

.
Citera
2019-09-07, 07:34
  #101
Medlem
Isnatts avatar
Är detta den officiella killinggäget-tråden?

Ett klipp som jag såg för en tid sedan undrar jag om det inte stått som förebild för Loke Martinzon.
Sångaren här i Svänzons har samma approach som Loke - håret, kostymen, polotröja med halssmycke, det finurliga charmiga leendet. Användandet av Z får väl sägas höra till genren rent allmänt.
Skillnaden är ju att Svänzons sångare sjunger väldigt bra, men själva stilen kan nog Loke snott av honom?
Killinggänget startade -91 och då var Inde med, klippet på Svänzons är bara 4 år gammalt då.
Jag tror Loke skulle mått av att stå där på scenen den kvällen

https://www.youtube.com/watch?v=LJ_lx1GV2sY
https://www.youtube.com/watch?v=pimXz5QCr1E
Citera
2019-09-08, 21:31
  #102
Medlem
526s avatar
Synd på Schyffert är PKist. Han och Killinggänget är en av de få som skulle kunna ena Sverige.

Tänk om de vågade göra en film som skildrar det politiska klimatet. Med samma skärpa som Fyra nyanser av brunt, men att det handlade om en PK-journalist, en batikhäxa, En incell nazist, en trollhatare.

Vilken total slakt av samtiden det skulle bli. De skulle kunna ställa sig i mitten och totalt förlöjliga båda sidorna utan att behöva ta ställning för vare sig PK eller AK.
Inget skulle vara detsamma efter det.
__________________
Senast redigerad av 526 2019-09-08 kl. 21:36.
Citera
2020-05-06, 13:46
  #103
Medlem
Dofternas avatar
Den 29 maj släpps Vuxna män gör saker tillsammans – en liten bok om Killinggänget av Linus Kuhlin.
Puh Förlag.
Citera
2020-05-06, 14:07
  #104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Den 29 maj släpps Vuxna män gör saker tillsammans – en liten bok om Killinggänget av Linus Kuhlin.
Puh Förlag.

Om det ska handla om vuxna män så kan det ju knappast handla om Killinggänget.
Finns det någon i det gänget som kan kallas vuxen?

Andres lokko? Martin Luuk? Jonas inde? Henrik shy fart? Johan Rheborg? Robert Gustafsson?
Tycker ni att det låter som vuxna män?
twitter-kåta, ensamma, osäkra, alkade, dumpade, suicidala, deprimerade, lider av tvångssyndrom, rättshaverister, etc etc etc....
Citera
2020-05-06, 20:20
  #105
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
Om det ska handla om vuxna män så kan det ju knappast handla om Killinggänget.
Finns det någon i det gänget som kan kallas vuxen?

Andres lokko? Martin Luuk? Jonas inde? Henrik shy fart? Johan Rheborg? Robert Gustafsson?
Tycker ni att det låter som vuxna män?
twitter-kåta, ensamma, osäkra, alkade, dumpade, suicidala, deprimerade, lider av tvångssyndrom, rättshaverister, etc etc etc....

Titeln anspelar på NileCity-avsnitten som samtliga hette just "Vuxna män gör saker tillsammans".
Citera
2020-05-06, 21:04
  #106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PJ9
Vem fan mår bra i det nya Sverige med okontrollerad berikning av skäggbarn, icke fungerande polis och försvar. En retarderad stadsminister som förstör landet mha MP.

Well jag mår fan inte heller bra. En som mår bra är Anna Johansson med 130000kr/mån, inget körkort och Säpo skjuts och tycker bensinpriserna är för låga, jo hon mår bra.

Om topplocket gått för Jonas så han han iaf min fulla förståelse.

.
Tydligen Schyffert då han vurmar för de små parasiterna. Kolla bara var han doppade i.
Citera
2022-12-29, 10:02
  #107
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intemittnamn
Helt otänkbart att nån skulle vilja jobba med Inde i nuläget.

Dom måste ju ha Inde med om det ska bli samma typ av humor då han hade en stor del i manus och karaktärskapande.

Robert och Rheborg kan ju inte mer än att göra roliga figurer.

Jonas är bara en bipolär snubbe som får lite konstiga ideer ibland. Som att hitler skulle vara en god människa. Självklart tror han inte att han var en god människa å döda folk. Utan att han var en god människa som inte döda nån med vilja.

Folk verkar tro att folk sympatiserar med nazister för att dom tyckte det var tufft att döda judar.

Å gillar man historia, av eget intresse är WW2 frågan intressant att gräva i, om man vågar stämplas som nazist, huvudsaken man vet man inte e det.
Citera
2022-12-29, 21:41
  #108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrivatPiratPrimat
Dom måste ju ha Inde med om det ska bli samma typ av humor då han hade en stor del i manus och karaktärskapande.

Robert och Rheborg kan ju inte mer än att göra roliga figurer.

Jonas är bara en bipolär snubbe som får lite konstiga ideer ibland. Som att hitler skulle vara en god människa. Självklart tror han inte att han var en god människa å döda folk. Utan att han var en god människa som inte döda nån med vilja.

Folk verkar tro att folk sympatiserar med nazister för att dom tyckte det var tufft att döda judar.

Å gillar man historia, av eget intresse är WW2 frågan intressant att gräva i, om man vågar stämplas som nazist, huvudsaken man vet man inte e det.
Nu var det ett tag sen jag träffade honom men han var inte i skick att ta ett uppdrag sist jag såg honom, det har inte att göra med hans politiska åsikter. Han var helt snurrig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback