Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-18, 18:01
  #1
Medlem
Kanelbullehunds avatar
Min tjejpolare är rullstolsburen så fort hon går ut med den informationen på dejtingsiter/sexsiter blir hon bombarderad med mail från karlar som "Har alltid velat knulla med en brud i rullstol"

Nu undrar jag
Vad är grejen?
Hur är det tänkt att en ska få till det i en rullstol?

Hon och jag har pratat om det många gånger och ingen av oss förstår hur dessa karlar tänker?
Jag vet att hon har testat och det är "Helt jävla omöjligt utan att jag får ryggskott eller bryter nacken av mig!"

Några tankar och idéer?
Citera
2016-07-18, 18:20
  #2
Medlem
Shamdons avatar
Nu inbillar jag mig att dessa män inte är intresserade av att knulla i själva rullstolen per se utan snarare tänder på att hon är handikappad. Även om många av dem endast är nyfikna ungefär som man kan ha en fantasi om att knulla med en punkare eller en polis så finns det många parafilier som utgår just från det – kallas för devotism.

https://en.wikipedia.org/wiki/Attraction_to_disability

Sen går det förstås att knulla även om hon sitter i själva stolen. Det är väl inte svårare än att lyfta upp frökens ben på axlarna som man av hävd och gammal vana även gör i sovrummet i tid och otid?

Här berättar Venessa Parekh om samma fenomen som din kompis har upplevt;
"When I said on my dating profile that I use a wheelchair, I discovered the world of devotees—men and women who are turned on by disability, paralysis, and Jimmy "Lobster Boy" Darling from "American Horror Story.""

https://broadly.vice.com/en_us/artic...ility-devotees
__________________
Senast redigerad av Shamdon 2016-07-18 kl. 18:25.
Citera
2016-07-19, 10:49
  #3
Medlem
Kanelbullehunds avatar
Men får en inte jäkligt ont i nacken? Det är min polares erfarenhet iallafall. I sängen blir ju ställningen annorlunda än i en rullstol?
Citera
2016-07-19, 10:55
  #4
Medlem
min polare sitter i rullstol och hans favorit är att ligga i en 69a med med rullstolen
Citera
2016-07-19, 13:25
  #5
Medlem
Kanelbullehunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
min polare sitter i rullstol och hans favorit är att ligga i en 69a med med rullstolen

Har du en bild på det? Det skulle jag vill se!
Citera
2016-07-26, 21:48
  #6
Medlem
-Zex-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilimitado
Hur funkar sexlivet? Jo då det rullar på.
Hahahaha

OnT: Hur fan är det ens möjligt? Om tjejen är rullstolsbunden blir det väl jävligt svårt? Inte nånstans att ta vägen
Citera
2016-07-28, 09:11
  #7
Medlem
Om bruden nu skall sitta kvar i cp-trucken så är det stört omöjligt (om man nu inte har en förbaskat lång och smal kuk) eller så är det munknull som gäller. Skulle tro att det är själva grejen att ha sex med en handikappad som dessa herrar går igång på.
Några andra alternativ kan inte jag komma på iaf
Citera
2017-01-28, 19:20
  #8
Medlem
musttomtes avatar
Mina tankar går direkt till dålig lukt samt andra ovaner man kan få i en stol. Bra kåt när man ska köra på en kärring som inte rört benen på dom senast åren... Analen lär vara magisk
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback