Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-17, 15:43
  #1
Medlem
Herblaws avatar
Har varit ifrån Stockholm några månader nu och jag vet att det varit på tal om att sätta upp lagliga väggar, främst på södermalm.
Jag undrar om dom är uppsatta nu? Har varit så tyst i media och inte hört något så eliten här får gärna uppdatera mig.
Citera
2016-07-17, 16:04
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herblaw
Har varit ifrån Stockholm några månader nu och jag vet att det varit på tal om att sätta upp lagliga väggar, främst på södermalm.
Jag undrar om dom är uppsatta nu? Har varit så tyst i media och inte hört något så eliten här får gärna uppdatera mig.

På katarina finns det väggar vid bygget mot södermannagatan.
Citera
2016-07-17, 20:19
  #3
Medlem
MartinStLouiss avatar
Det fanns en laglig förut vägg i Alby söder om Stockholm, men jag vet inte om den är kvar.
Citera
2016-07-17, 20:58
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herblaw
Har varit ifrån Stockholm några månader nu och jag vet att det varit på tal om att sätta upp lagliga väggar, främst på södermalm.
Jag undrar om dom är uppsatta nu? Har varit så tyst i media och inte hört något så eliten här får gärna uppdatera mig.

Nej. Inte ännu.

Det finns dock en vid hökis som är laglig, dock väldigt mycket folk.
Citera
2016-07-17, 22:45
  #5
Medlem
netcasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImpulsiveLizard
Nej. Inte ännu.

Det finns dock en vid hökis som är laglig, dock väldigt mycket folk.

Snösätra gränd?
Citera
2016-11-03, 05:10
  #6
Medlem
För er information så finns det nu en vägg i Hornstull, jävligt tråkig men vad mer kan man begära. Man kan knappast missat den om man bor i Sthlms trakten men tänkte bara nämna det här ifall någon icke stockholmare var intresserad...
Citera
2016-11-03, 05:12
  #7
Medlem
Undrar vad som hände med planerna om FLERA väggar egentligen. Vet att det snackades om 2 st på söder ett tag och att rålis väggen var på tapeten ett tag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback