Citat:
Ja, dom är det värsta som har hänt Sverige. Äckliga jävla kräk.
Jag är en helt vanlig svensk tjej i 25-årsåldern och jag har fanimej aldrig känt sånt här HAT förut.
Så förbannad på dessa äckliga afghaner, araber och alla andra håriga jävlar.
Gick förbi nån arabförening här i Malmö idag och jag fick en känsla av att jag bara ville slänga in en stor jävla bomb.
Bad en romsk tiggare dra åt helvete på gatan ikväll, sa att han smutsade ner gatan och skulle åka hem.
Tyvärr, så kommer sånna här fördomar bara växa. Ilskan kommer växa och därmed klyftorna i samhället också.
Känner mig HEMSK som människa som sa så, trodde fan aldrig att jag skulle vara kapabel till en sån sak. Är så långt ifrån en våldsam person man kan komma, men alltså.. vafan ska man göra? Jag vägrar se mitt land förpestas av de här så missfostren till människor. Jag vägrar.
Droppen gick när den här oskyldiga svenska mannen sköts i Pildammsparken, han ligger fortfarande på intensiven.
Hade jag vetat vilka som hade gjort det, så hade jag inte tvekat på att hänga ut dem och göra deras liv till ett rent helvete.
Tycker det är dags att svensken säger ifrån, det får vara nog nu.
Mitt tålamod har tagit slut och jag kommer fortsätta visa mitt hat mot dessa vider.
Jag är en helt vanlig svensk tjej i 25-årsåldern och jag har fanimej aldrig känt sånt här HAT förut.
Så förbannad på dessa äckliga afghaner, araber och alla andra håriga jävlar.
Gick förbi nån arabförening här i Malmö idag och jag fick en känsla av att jag bara ville slänga in en stor jävla bomb.
Bad en romsk tiggare dra åt helvete på gatan ikväll, sa att han smutsade ner gatan och skulle åka hem.
Tyvärr, så kommer sånna här fördomar bara växa. Ilskan kommer växa och därmed klyftorna i samhället också.
Känner mig HEMSK som människa som sa så, trodde fan aldrig att jag skulle vara kapabel till en sån sak. Är så långt ifrån en våldsam person man kan komma, men alltså.. vafan ska man göra? Jag vägrar se mitt land förpestas av de här så missfostren till människor. Jag vägrar.
Droppen gick när den här oskyldiga svenska mannen sköts i Pildammsparken, han ligger fortfarande på intensiven.
Hade jag vetat vilka som hade gjort det, så hade jag inte tvekat på att hänga ut dem och göra deras liv till ett rent helvete.
Tycker det är dags att svensken säger ifrån, det får vara nog nu.
Mitt tålamod har tagit slut och jag kommer fortsätta visa mitt hat mot dessa vider.
Känner precis detsamma och värst tycker jag är medias förbannade hjärntvätt.
Asylboende ska stängas med kort varsel och hazarer gråter ut i media att de är tvungna att flytta från skola, vänner och nätverk (?). Han på bilden är 18 år (ser ut som 40) och var "barn" för 2 år sen , sniff sniff batikhäxorna går bananas....
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/or...inga-slutbetyg
Citat:
I ett år har Mohammad gått på Lindeskolan. Migrationsverkets besked om att han omedelbart måste lämna boendet innebär att han får lämna allt – inklusive skolan en månad innan avslutningen. Nu hinner han inte få några fullständiga betyg.
18-årige Mohammad Ali Qasimi kom ensam från Afghanistan till Sverige för två år sedan.
18-årige Mohammad Ali Qasimi kom ensam från Afghanistan till Sverige för två år sedan.
Det spelar fan ingen roll vad vi får för regering 2018 - inte ens om SD vinner med 51% - kommer de att utvisa dessa hazarer, de är här för att stanna, förpesta och föröka sig.