Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-13, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AvaChloe
Ja, dom är det värsta som har hänt Sverige. Äckliga jävla kräk.

Jag är en helt vanlig svensk tjej i 25-årsåldern och jag har fanimej aldrig känt sånt här HAT förut.
Så förbannad på dessa äckliga afghaner, araber och alla andra håriga jävlar.
Gick förbi nån arabförening här i Malmö idag och jag fick en känsla av att jag bara ville slänga in en stor jävla bomb.
Bad en romsk tiggare dra åt helvete på gatan ikväll, sa att han smutsade ner gatan och skulle åka hem.
Tyvärr, så kommer sånna här fördomar bara växa. Ilskan kommer växa och därmed klyftorna i samhället också.
Känner mig HEMSK som människa som sa så, trodde fan aldrig att jag skulle vara kapabel till en sån sak. Är så långt ifrån en våldsam person man kan komma, men alltså.. vafan ska man göra? Jag vägrar se mitt land förpestas av de här så missfostren till människor. Jag vägrar.

Droppen gick när den här oskyldiga svenska mannen sköts i Pildammsparken, han ligger fortfarande på intensiven.
Hade jag vetat vilka som hade gjort det, så hade jag inte tvekat på att hänga ut dem och göra deras liv till ett rent helvete.

Tycker det är dags att svensken säger ifrån, det får vara nog nu.
Mitt tålamod har tagit slut och jag kommer fortsätta visa mitt hat mot dessa vider.

Känner precis detsamma och värst tycker jag är medias förbannade hjärntvätt.

Asylboende ska stängas med kort varsel och hazarer gråter ut i media att de är tvungna att flytta från skola, vänner och nätverk (?). Han på bilden är 18 år (ser ut som 40) och var "barn" för 2 år sen , sniff sniff batikhäxorna går bananas....

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/or...inga-slutbetyg

Citat:
I ett år har Mohammad gått på Lindeskolan. Migrationsverkets besked om att han omedelbart måste lämna boendet innebär att han får lämna allt – inklusive skolan en månad innan avslutningen. Nu hinner han inte få några fullständiga betyg.
18-årige Mohammad Ali Qasimi kom ensam från Afghanistan till Sverige för två år sedan.

Det spelar fan ingen roll vad vi får för regering 2018 - inte ens om SD vinner med 51% - kommer de att utvisa dessa hazarer, de är här för att stanna, förpesta och föröka sig.
Citera
2017-05-13, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Ett problem, främst för dem, blir familjebildandet. I åldersgruppen har Sverige nu ett större underskott av kvinnor än vad Kina har. Till det positiva hör att det tycks vara övergående, i vart fall vad gäller de extrema siffrorna. I år kommer det inte alls komma lika många som 2015, så följande åldersgrupper får inte samma snedfördelning.

Det kan komma ännu fler än vi befarar nu när ID-kontrollerna är borta. Ensamkommande som säger sig vara 15-år när de anländer omfattas inte av Dublinförorning, därmed skickas de inte tillbaka till det EU-landet de kommer ifrån (Danmark). Flödet kommer att öka de som är här har redan meddelat andra att det är fritt fram.

Citat:
När det gäller ensamkommande barn är de som huvudregel undantagna från Dublinförordningen.2 Det betyder att asylansökningar från ensamkommande barn ska prövas i det land barnet befinner sig och inte i det land barnet t.ex. först kom till. De enda undantagen är 1) om det ensamkommande barnet har vårdnadshavare, syskon eller faster/moster, farbror/morbror eller mor- eller farföräldrar i ett annat EU-land och det skulle vara bra för barnet att få återförenas med sina släktingar3 eller 2) om barnet redan har fått ett beslut i sitt ärende och alltså redan har genomgått en asylprövning i ett annat land.
Senast redigerad av Antidemokretin 2017-05-13 kl. 12:23.
Citera
2017-05-13, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Keep dreaming, blatteriets dagar är räknade, vinner inte SD så blir det krig.
Blatteriet kommer fly som de råttor de är.

Du tror att det är någon sorts naturlag att dessa veklingar kommer stanna, de kommer fly när folk riktar in sig på att döda såna som ser ut som dessa, när döden lurpassar runt varje hörn, när boenden brinner, när bomber spränger de i bitar.

De är INTE här för att stanna, de är en blöt fis som snart runnit ner för benet för att spolas bort av duschen.

Menar du inbördeskrig, att svenskar ska sätta ner foten och börjar agera ?
Vill gärna tro på det, drömma kan man ju.
Citera
2017-05-13, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Menar du inbördeskrig, att svenskar ska sätta ner foten och börjar agera ?
Vill gärna tro på det, drömma kan man ju.

Ja det är bara trams. Känns säkert bra i sin ilska i hemmet framför datorn att intala sig det men det kommer aldrig att ske. Att de människor jag träffar vardagligen skulle ta upp vapen och jaga ut invandrare när man inte ens hör de klaga över det?
Man hör ju ibland hur det pyser ut något om att de inte gillar invandringen men de drar oftast snabbt tillbaka det och omformulerar det.
Citera
2017-05-13, 13:59
Medlem
Avskräden....

Se till att de är noll istället...som de kriminella skräpen från ex. Marocko också. Det finns redan skärp i varje land och man behöver ej fler.

Jag och andra blattar ligger på lur. Vi BAAAAAARA väntar på att en hazar skulle ens våga besvära en av våra damer.
Citera
2017-05-13, 14:53
Medlem
Machinerators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRickiestRick
Hur håller inte FN med mig? Och Tyskland? Sverige på min sida? Vilken är den? Tror du läst in lite väl mycket i mitt inlägg.

Ingen anser att afghaner innehar giltiga asylskäl.
Citera
2017-05-13, 15:00
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machinerator
Ingen anser att afghaner innehar giltiga asylskäl.

Har jag sagt det då?
Citera
2017-05-13, 15:08
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxDamage
o va fan e en hazara?

Smutsgulbruna halvmongolblattar. Räknas som undermänniskor även i Afghanistan, vilket inte säger lite.
Citera
2017-05-13, 19:45
Medlem
De är överallt, på skolan, på gatan, på alla butiker, jag är en arab och blev äcklad på dem, inte deras utseende utan deras beteende.

Just nu, på gatan, 3 afghaner närmare en blond svensk tjej, en tjej som är jätte vacker då är jag jättesnygg har rädd att närmare henne, då stoppade jag och började tittat på de tills de gick långt ifrån, är säker på det kan vara 100% tafsande som ingen kommer att höra om, eller möjligtvis våldtäktsförsök.

Nu kommer de att stanna kvar, alla afghaner som jag har kontakt med ljuger hela tiden. hoppas att vet varför svenska kvinnor älskar de.

Här är deras sista lögn

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/a...sten-i-sverige

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/m...ed-asylsokande

Må gud vara med svenska tjejer och hoppas att svenska kvinnor som vill håller de i Sverige kan hitta ett sätt till uppfylla alla afghaner sexuella krav
Citera
2017-09-17, 20:11
Medlem
japanskbruds avatar
Hazarpatriarken i grannlägenheten misshandlade just sin hona ..
Det är alltid ett jävla skrik och bråkande när han får för sig att utöva sin hederskultur.
Jag hade gärna ringt polisen men vill inte förorsaka klanledarens vrede och få en fatwa utfärdad i mitt namn.. från en grottby i Afghanistan.. .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in