Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-01-20, 08:07
  #37
Medlem
Incendios avatar
Om jag tänder på honom redan från början ja. Annars neutral.
Citera
2017-01-20, 14:59
  #38
Medlem
Evikes avatar
Nej, jag är likgiltig inför män som utför kroppsarbete. Om han inte är snygg förstås, men då är det ju det man går igång på.

Militäruniform kan jag däremot tycka är snyggt, utan att vara någon krigsivrare.
Citera
2017-01-20, 15:34
  #39
Medlem
Oja, riktigt sexigt (såklart)
Speciellt när de är lite yngre och vältränade (nu tänker jag på fysiskt arbetande killar), men män inom militären och polisen är ju sexiga som fan dem också. Så länge ingen är tjock och hårig så spanar man alltid in lite extra
Citera
2017-01-21, 14:53
  #40
Medlem
CygneRouges avatar
Jag sommarjobbade med att meka med swimmingpooler några somrar.

Kommer ihåg ett fall. Flådig kåk i Stocksund, iklädd arbetskängorna, Fristadsbyxor och firmans t-shirt med ärmarna avklippta, halva verktyglådan hängande i bältet. Första jobbet för dagen

Dottern i huset står innanför glasdörrarna ut mot uteplatsen och leker omdvetet med linningen på nattlinnet, högre och högre tills jag inte kan missa att hon är utan trosor.

Citera
2017-01-21, 18:53
  #41
Medlem
solis789s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Ja, det är jävligt sexigt med män som kan göra saker jag inte kan. Både vad gäller sånt som är fysiskt tungt och sådant som kräver praktisk/teknisk skicklighet och kunskap som jag inte har. Sen är det inte bara fysiskt arbete utan generellt tänder jag på män som har förmåga att göra saker som inte jag kan. Får mig att känna mig kvinnlig i förhållande till honom.

Signar under på ovan. Just att känna sig kvinnlig i förhållande till mannen är det som tänder mest.
Brukade luncha på ett ställe där det ofta var män i hantverksyrken som gick till. Jag tände som fan på deras manliga "tugg" samt deras händer. Det är något med manliga "skitiga" händer som får mig galen.
Samma effekt uppnås även när jag ser en man i kostym med pondus som föreläser eller liknande, men det är en annan femma.
Citera
2017-01-21, 23:41
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av area50
Lyssnade av ren händelse på en podd för några veckor sedan där några tjejer/kvinnor gled in på ämnet om vad de tyckte var sexigt hos män.
Det jag förvånades lite över var att de verkade finna det "upphetsande" att se på när byggarbetare/vägarbetare, etc utförde sina alldagliga jobb-sysslor, men inte för att personerna i fråga behövde vara särskilt överdrivet "rippade" - med ett svettigt 6-pack att titta på -, utan just för att de råkade vara ("normal-snygga") män som sysslade med någon form av fysiskt arbete.
Är detta vanligare än man tror att kvinnor gillar att kolla på män som jobbar fysiskt?

En hårt arbetande man är en sexig man, enough said!
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback