Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-12-01, 20:50
  #13
Medlem
TomiXs avatar
Nitrazepam verkar vara en toppenmedicin, säkerligen bra för flumm också, sägs vara en "tung" benzo, gissar på hög bodyload då men jag är inte så inne i flummarkretsar så.

Själv tycker jag de flesta benzos är värdelösa rekreationellt om man inte blandar med annat
Citera
2005-12-01, 21:24
  #14
Banned
TB303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Jag tycker inte Nitrazepam är något att hänga i granen, har aldrig riktigt fungerat
något vidare för mig.. vare sig att bli euforisk eller att sova på, visst somna går men inte snabbt eller bekvämt nog.
Flunitrazepam & Alprazolam är mycket mera valuable!

Håller med 100%. Flunitrazepam är min absoluta favorit!
Citera
2005-12-01, 21:29
  #15
Medlem
riZLa_87s avatar
Nitrazepam funkar bra för mig , fast visst e alprazolam, diazepam och flunitrazepam mkt bättre .
Citera
2005-12-01, 21:30
  #16
Medlem
Dr. Löhks avatar
Nitrazepam är nog något av en personlig favorit. Jag kommer ihåg när jag mumsade dylika under ett par veckor för ett par år sedan. Eller rättare sagt, jag kommer INTE ihåg är jag mumsade dylika under ett par veckor för ett par år sedan.
Jag har fortfarande massa grejer hemma som jag inte har en aning varifrån de kommer.
Citera
2005-12-01, 23:05
  #17
Medlem
Arch_Angels avatar
gillar dom inte alls men vet folk som tydligen gör det.

ska tydligen funka bättre om man röker dom men jag e skeptiskt. men är det ingen favorit från börjar så....
Citera
2005-12-01, 23:07
  #18
Avstängd
de är inget vidare att sova på, i varje fall.
Jag behövde tredubbel dos för att ens bli minsta lilla sömnig.
Citera
2005-12-02, 06:54
  #19
Medlem
Jag tyckte inte om dem i flummsyfte. Det hände helt enkelt inte så mycket. Tog 50mg om jag inte minns fel(10x5mg). Gick sisådär att sova på. Jobbiga domningar i kroppen i samband med uppvaknandet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback