Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2019-10-05, 06:51
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kimsalabim
Dan drack under perioden stora mängder ghb och tryckte en del steorider osv, dan är nog den absolut största tomten vi har i stan, kallades Dan mytoman hele uppväxten, sen så misshandlade han min barndoms bästis när dom hade en relation där några år, han blev sen TSM med en annan vännina och blev samma sak där, psykisk o fysisk misshandel, isolering osv, nu vet jag polisen stängde av hela Domsjö igår, deras gata där han och skabbiga o hemska Jannike bor(tjejen som satt o slog i sej heroin, åt tabletter och tar amfetamin med barnen sovandes i huset, på ren svenska vidrigt) är uppriktigt stor chans/risk att det är hon som försökte mörda honom här den 29:de men är bara spekulationer från mej o min granne, vet dom har varit besatta av vidrig porr, haft sex inför alla dom känner, dom skickar bilder o filmer vare sej vill eller ej, tjatar på samtliga dom känner om trekanter o sex partyn, men ingen som hakat på eller uppmuntrar deras sjuka beteenden, men något har iaf hänt o för oss som känner Dan så vet vi ju det bara är en tidsfråga tills nästa sammanbrott. Men annars alltså hon
fått nog en gång för alla(hoppas kanske) o typ försvarat sej, men som sagt att det är dom som är 30/40 åringar mannen o kvinnan vet jag inte säkert, däremot vet jag polisen spärrade av Mellanvägen igår.


Tycker du ska sluta upp med att skriva skit om personer på dina trådar men även ute i samhället.
Citera
2022-02-06, 19:31
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spacevibe1990
Tycker du ska sluta upp med att skriva skit om personer på dina trådar men även ute i samhället.


Oj blev du träffad, står för varenda ord, sagt det i ansiktet på samtliga inblandade, ända jag skulle undvika idag är att avslöja JR då hon lider av en sjukdom och hela situationen är sorglig.

Och vad pratar du om ute i samhället? Träffar inte ens folk längre, inte gjort sista 3 åren snart.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback