Citat:
Du har gode poeng.Han påstår ju att han började med det hela 2018/19, dvs fantisera om kidnappning och samla spännande saker man kunde hitta ute.
Tejpen var nog inte i skick att ens användas. Hon mördades ju i juli 2016.
Redan där börjar det väl balla ur.
Ang match tejpkant så har det skalsteg även där, det kommer väl nån krimtekniker och vittnar. De kollar även på fibrer och dyl men det är väl packtejp? ( dvs mindre väv än gaffa.)
Var den relativ ny kan de även mäta åtgång (resterande på rulle vs längd på offret).
Han kan väl iofs bara ha tagit en redan använd tejp hos föräldrarna. Han beskriver ju sig själv som en skata..
Tejpen var nog inte i skick att ens användas. Hon mördades ju i juli 2016.
Redan där börjar det väl balla ur.
Ang match tejpkant så har det skalsteg även där, det kommer väl nån krimtekniker och vittnar. De kollar även på fibrer och dyl men det är väl packtejp? ( dvs mindre väv än gaffa.)
Var den relativ ny kan de även mäta åtgång (resterande på rulle vs längd på offret).
Han kan väl iofs bara ha tagit en redan använd tejp hos föräldrarna. Han beskriver ju sig själv som en skata..
Hvis MGM eventuelt sluttet med å besøke det området (Regnemarks Bakke, Borup) i 2017, så kan det ikke stemme at han fant tapen i det området i 2018/2019. Vet du eller noen av dere andre om det har kommet frem opplysninger som bekrefter at MGM eventuelt ikke har vært i det området etter 2017?
"Hvor har du tapen fra?
– Jeg formoder det er noget, jeg har fundet.
Hvor har du fundet de her ting?
– I naturen rundt omkring. Og hjemme hos mig selv.
Har du nogen erindring om, hvor du har fundet den her tape?
– Jeg har ikke nogen erindring, men jeg formoder at jeg har fundet det omkring Borup.
Hvorfor formoder du det?
– Fordi der er fundet DNA fra Emilie. Det er eneste logiske forklaring.
Kan du huske, at du har fundet de ting i Borup?
– Jeg kan huske, at der har ligget nogle ting på holdepladsen, når du kommer op fra motorvejen."
"– Det er en pose jeg har samlet i forbindelse med fantasi.
Altså seksuelle fantasier?
– Ja.
Hvornår har du samlet dem?
– På det her tidspunkt begyndte der at udvikle sig de her seksuelle fantasier, så jeg begyndte at samle ting, siger han.
Det var ifølge den tiltalte i 2018 og 2019."
https://www.sn.dk/slagelse-kommune/bliver-spurgt-til-tape-med-dna-spor-jeg-formoder-jeg-har-fundet-det/
"Politiet har nemlig konstateret, at han flere gange i det halve år, der fulgte efter Emilie Mengs forsvinden, har handlet i Netto i Borup, der ligger lige ved siden af Regnemarks Bakke. Med fortællingen om rygepauserne var der en forklaring på kreditkorttransaktionerne i området, som i øvrigt stopppede helt i begyndelsen af 2017, hvor den tiltalte også var flyttet fra Roskilde til en studiebolig i Slagelse."
"Trods en forståeligt svag hukommelse, så mente den tiltalte også, at han havde fundet den belastende rulle tape med Emilie Mengs DNA, som blev fundet i en kuffert på hans bopæl, i Regnemarks Bakke.
– Tapen tror jeg, at jeg har fundet. Jeg har fundet ting ude i naturen og hjemme hos mig selv. Jeg kan ikke huske, at jeg har fundet tapen, men jeg må have fundet den i Borup, siden den har hendes DNA på. Jeg har måske fundet det på p-pladsen i Regnemarks Bakke, efterrationaliserede den 33-årige i retten."
https://www.sn.dk/slagelse-kommune/den-33-aarige-naglet-til-regnemarks-bakke/