Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-22, 06:00
  #253
Medlem
Pungsvings avatar
Polisyrket är sinnesförvirrat i PK Sverige och väldigt få normala vill vara poliser. Politikerna är tvungna att sänka kravet för att fylla bänkarna. Men det är också viktigt för politikerna att ha hjärndöda poliser i tjänst framöver eftersom diktatur är politikernas baktanke med Nya Sverige. Det ska vara köttdockor i tjänst som skjuter mot vanligt folk utan att tänka efter så mycket. Sossesverige 2.0.
Citera
2016-12-26, 16:22
  #254
Medlem
NMYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschnietzsche
Har du erfarenhet av testet?

Nu väcker jag en gammal tråd men ja. Gjorde det för ett gäng år sedan, kanske har ändrats nu.
Vill minnas att jag fick en 7a eller om det var en 8a, inte för att det säger så mycket på ett forum som detta.
Citera
2017-01-04, 17:50
  #255
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainMagenta
Hur tror ni att detta tilltag kommer att påverka den svenska polismyndigheten samt deras förmåga till brottsbekämpning?

Jag tror det blir lättare för vanligt folk att tala med poliser som har ett IQ närmare 90 än 100. Buset kommer att känna igen sig lättare i dom nya poliserna som kommer ut. Läs och skrivsvårigheter är heller inte längre något hinder för att dra sitt tjänstevapen mot en misstänkt person på gatan.

Mer skott och mindre snack med svagare begåvning hos den nya polisen. Folk gillar det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback