Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-13, 01:58
  #1
Medlem
Lilabanans avatar
Är det någon här som tänkt på att det faktiskt går att göra en swastika som mönster för att låsa upp Android telefoner?😄

Någon som har det?? Haha jag vetefan om jag skulle våga för förr eller senare så ser ju någon, typ en brud du raggar på kan ju vända helt bara av att se nåt sånt liksom 😡

P.S. jag brukar inte använda smaijlis, men jag har nyss upptäckt de och är lite väck, inte 14 😉
Citera
2016-07-13, 02:04
  #2
Medlem
KaptenKamrats avatar
Det är inte ett effektivt mönster att använda så jag kan inte tänka mig att så många har det. Använd typ 1488 istället. Samma sak, mycket enklare.
Citera
2016-07-13, 02:12
  #3
Medlem
AA-suiteds avatar
Har inte android så vet inte hur det fungerar men är det inte så att man inte kan dra över pluppar man redan dragit över? I så fall kan ju ett äkta hakkors inte skapas. Annars kul idé. Ingen ska ju ändå kolla på ens skärm när man slår i lösenord.
Citera
2016-07-13, 07:06
  #4
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Är det någon här som tänkt på att det faktiskt går att göra en swastika som mönster för att låsa upp Android telefoner?😄

Någon som har det?? Haha jag vetefan om jag skulle våga för förr eller senare så ser ju någon, typ en brud du raggar på kan ju vända helt bara av att se nåt sånt liksom 😡

P.S. jag brukar inte använda smaijlis, men jag har nyss upptäckt de och är lite väck, inte 14 😉

1 man visar aldrig lösenord
2 väx upp
Citera
2016-07-14, 08:24
  #5
Medlem
-Zex-s avatar
Fungerar inte då man inte kan korsa samma linje flera gånger. Bättre att använda en pinkod likt 1488 då det iallafall funkar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback