Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2005-12-05, 20:06
Medlem
skgs avatar
Jag trivs med hur FB ser ut för tillfället, skönt för ögonen att titta på.
Citera
2005-12-07, 03:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av redlime
Håller med till 100% och om forumet skulle byta till något sådant, så försvinner även jag.

Forumet e väl fritt å sånt uttalande gör dej bara till ett stort skämt, så gå å skoja med andra.
Citera
2005-12-07, 03:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenisvart
går det inte att göra som det är på tex forumhuset - att varje användare får välja sin egen template?

då slipper man ju såna här diskussioner och alla blir nöjda.
Självklart, tror samson menade att då finns det variationer hur man vill att de ska se ut
Citera
2005-12-07, 03:51
Medlem
Subb[a]s avatar
Nej, absolut inte... denna är överskådlig och stilren. Däremot hade jag inte tackat nej till möjligheten att välja bakgrundsfärg då jag tycker denna vita kan vara lite påfrestande för ögonen ibland.
Citera
2006-02-02, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Subb[a]
Nej, absolut inte... denna är överskådlig och stilren. Däremot hade jag inte tackat nej till möjligheten att välja bakgrundsfärg då jag tycker denna vita kan vara lite påfrestande för ögonen ibland.

samma här, jag skulle vilja ha möjligheten att ändra färger.
är så sjukt trött på allt grå/blå.

designen och stilen har jag inga problem med, den är kanon.
Citera
2006-02-02, 14:07
Medlem
IMPlicits avatar
Jag har aldrig riktigt tänkt på designen här på FB. Det betyder att den är helt perfekt. Man ska kunna koncentrera sig helt på innehållet och inte en massa krimskrams runtomkring.
Citera
2006-02-02, 14:12
Medlem
Fulfittans avatar
Vad är det för jävla gnällkärringar här? Det nuvarande utseendet är förbannat tråkigt och urvattnat. Templaten kan vara kvar, den är bra, men jag fattar inte varför det skulle vara så svårt att lägga in ett antal extra board styles/skins för dem som vill ha det? Den nuvarande sättningen kan vara kvar som standard, så att de som "skulle lämna FB" (vem fan bryr sig?) om det ändrades kan få känna sig fortsatt nöjda.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in