2015-09-19, 13:36
Medlem
Douche-chills avatar
Såg Alex och Calle äta middag tillsammans vid ett centralt placerat bord på Restaurang Brillo för ett tag sedan. Eller, äta middag tillsammans är kanske ett för starkt uttryck då båda var djupt försjunkna i varsin smartphone under hela middagen. Iof inte en ovanlig syn bland folk som äter ute idag. Ett jävla otyg är båda fenomenen (Schulman och mobilsurfande under samkväm) iaf.
Senast redigerad av Douche-chill 2015-09-19 kl. 13:39.
Citera
2015-09-19, 14:01
Medlem
Flashbabe!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Champagnesossen Alex Schulman skrev för ett tag sedan en av de mest naiva krönikor jag någonsin läst: http://www.aftonbladet.se/nyheter/ko...cle21370290.ab

Hur vore det om Alex Schulman ställde ner champagneglaset och fredagens chark & ostbricka och visade lite handling istället för att bara snacka? Med en årsinkomst på 3.4 miljoner kr och en sexrummare på Östermalm så finns det inga som helst ursäkter. Varsågod och öppna ditt hem och din plånbok Alex och visa prov på din stora humanism! Fast det var väl viktigare att åka på lyxsemester till Comosjön förstås...

EXAKT.
Blev så jävla irriterad så skrev nånstans offentligt (minns ej var, men hans krönika blev droppen av en mix av ständigt hat av AS och flyktingtjatet i media) att han var en jävla hycklare och att han kunde sluta grina, lyfta arslet och göra nåt konkret istället, typ volontärarbeta eller ge lite av alla jävla pengar han tjänar till hjälp!

Ingen aning om det var p.g.a. det eller ej, men lite lustigt var att han efter det gick ut på Instagram och meddelade att alla intäkter från bla bla bla skulle oavkortat gå till flyktinghjälp.

Han är därmed ingen hjälte för det, fortfarande en jävla idiot om inte en större än innan.
Citera
2015-09-19, 14:07
Medlem
JBernards avatar
Att vara godhetsposör kostar inget för kändisar. Jo förresten, deras anseende hos dom som ser igenom teatern.

Om nu Alex hade varit en godhjärtad givare, varför är det då viktigt att basunera ut att han ger bort ev. intäkter? I hans fall är nog utgiften konterad under reklam och marknadsföring.
Citera
2015-09-30, 07:48
Medlem
Med dom där tandraderna verkar man komma långt..
vilka tror dom att dom är egentligen?
Citera
2015-10-03, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
För att hon är snygg och framgångsrik?

Ja, JAG tycker ju hon verkar blåst och hemsk
Men jag förstår ju vad som menas
Alex är i en lägre division utseendemässigt
Hon ÄR blåst- skriver i fåniga krönikor om hur hon aldrig skulle köpa ett doftljus som kostade mindre än 300 spänn. Hon ser dessutom ut som en transvestit. Har ALDRIG fattat hur alla kan tycka att hon är så vacker! Sjukt fult mejkad, näsa som en antilop och ser allmänt puckar ut.
Citera
2015-11-26, 09:18
Medlem
EnLitenFryss avatar
Den mindre talangfulle av bröderna - Calle - verkar ha hittat en fru som passar honom.

Han och frugan satsar stenhårt på att exponera deras fyraåring så mycket som möjligt på instagram, youtube, blogg osv. I princip hela hennes liv ska ut på nätet, allt för att mamma och pappa ska kunna fortsätta synas. Vem vet, kanske gör deras dotter karriär på det som föräldrarna förberett? Eller så kanske hon kommer hata dem för vad de gjorde mot henne och aldrig komma över det? Schysst att göra sitt barns uppväxt till ett socialt experiment

Det är något jävligt cyniskt i att behandla sin dotter som ett verktyg för den egna framgångshungern.

http://blogg.loppi.se/anithaschulman...ngen-av-penny/
Citera
2015-11-26, 09:22
Bannlyst
Jisses vilka mediakåta tomtar bröderna är. Typiska stockholmska kändis-wannabes. Idioterna läser säkert tråden för att göda sitt ego.

Vi är kända nu, dom skriver om oss på flashback!
Citera
2015-11-26, 15:40
Medlem
Tragisk exponering av två barn.
Anitha Schulman mkt stolt i hennes pod att Penny har 30 000 följare på Instagram....suck.
Väx upp!
Citera
2015-11-27, 17:54
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Den mindre talangfulle av bröderna - Calle - verkar ha hittat en fru som passar honom.

Han och frugan satsar stenhårt på att exponera deras fyraåring så mycket som möjligt på instagram, youtube, blogg osv. I princip hela hennes liv ska ut på nätet, allt för att mamma och pappa ska kunna fortsätta synas. Vem vet, kanske gör deras dotter karriär på det som föräldrarna förberett? Eller så kanske hon kommer hata dem för vad de gjorde mot henne och aldrig komma över det? Schysst att göra sitt barns uppväxt till ett socialt experiment

Det är något jävligt cyniskt i att behandla sin dotter som ett verktyg för den egna framgångshungern.

http://blogg.loppi.se/anithaschulman...ngen-av-penny/

Instämmer helt. Att Calle sen har mage att pika Alex för att han lämnar ut för mycket information om deras uppväxt är på nåt sätt höjden av hyckleri.
Citera
2015-12-06, 23:00
Medlem
Någon som har läst Alex Schulman och Sigge Eklunds bok Tid : livet är inte kronologiskt ? Spontant låter det som någon pretentiös halvbildad skit jag ej vill ödsla min tid på.
Citera
2015-12-07, 11:04
Medlem
"Någon som har läst Alex Schulman och Sigge Eklunds bok Tid : livet är inte kronologiskt ? Spontant låter det som någon pretentiös halvbildad skit jag ej vill ödsla min tid på."

Touché. Så kan mitt omdöme i miniformat lyda. Läst den (eftersom jag fått den som gåva) och ja... det är Alex och Sigge uppsnärjda i sig själva och sin tid. En snyggt förpackad 40-årskris i kvadrat.
Citera
2015-12-07, 12:30
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrmalmstorg
Tragisk exponering av två barn.
Anitha Schulman mkt stolt i hennes pod att Penny har 30 000 följare på Instagram....suck.
Väx upp!

Penny har enligt TV4 vunnit pris som årets Instagrampersonlighet på någon gala.
Var med pappa Calle på besök i TV4 Nyhetsmorgon igår söndag.
Han kallade henne för "Pennisen" ...

http://ebbavonsydow.blogg.tv4.se/201...-nyhetsmorgon/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in