2017-04-01, 15:41
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalkommunist
Ett mynt har alltid två sidor, det finns en hel klan av människor som skulle kunna skriva några sanningens ord om Gordin. Dessa stavelser skulle vara långt ifrån det skönmåleri som exempelvis texten du länkade till var.
Det var bara ett "bevis" på att han var strulig redan som väldigt ung. ( för ordningens skull, skribenten av den länkade texten är en fullblodsidiot, men han har rätt om att Jacob var strulig redan, jag var med då)

Man kan säga mycket om Jacob men nu är han död och då blir det givetvis en massa som dyrkade honom, höjer honom till skyarna. Att han inte ens fick tag på en soffa att sova på säger en hel del om hur han sågs medan han var i livet.
Senast redigerad av nudebrainsurgeon 2017-04-01 kl. 15:43.
Citera
2017-04-01, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudebrainsurgeon
Det var bara ett "bevis" på att han var strulig redan som väldigt ung. ( för ordningens skull, skribenten av den länkade texten är en fullblodsidiot, men han har rätt om att Jacob var strulig redan, jag var med då)

Man kan säga mycket om Jacob men nu är han död och då blir det givetvis en massa som dyrkade honom, höjer honom till skyarna. Att han inte ens fick tag på en soffa att sova på säger en hel del om hur han sågs medan han var i livet.

Jag vet vem Zluggo är, har stött på honom och samtalat med vederbörande några gånger via mitt forna arbete, detsamma gäller Gordin. Zluggo är rena mysfarbrorn i jämförelse med den nu avlidne Jacob. Listan är lång på människor som Gordin lurat/blåst, utnyttjat och manipulerat bara de senaste tio åren.
Citera
2017-04-01, 16:51
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalkommunist
Jag vet vem Zluggo är, har stött på honom och samtalat med vederbörande några gånger via mitt forna arbete, detsamma gäller Gordin. Zluggo är rena mysfarbrorn i jämförelse med den nu avlidne Jacob. Listan är lång på människor som Gordin lurat/blåst, utnyttjat och manipulerat bara de senaste tio åren.

Ja typiskt pundar beteende

Hur dog han?
Ville göra sken av att han slutat punda men hans x-fru vet hur det gick. Hon kom ur skiten med hedern i behåll iaf
Citera
2017-04-01, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Ja typiskt pundar beteende

Hur dog han?
Ville göra sken av att han slutat punda men hans x-fru vet hur det gick. Hon kom ur skiten med hedern i behåll iaf

Jag skriver under på allt du skrev.

Jag vet inte hur han dog. Men det är ett smärre under att ingen tilldelat honom "en ståplats i Nybroviken" sedan länge, så att säga. Han har sårat och gjort ett stort antal människor illa.

Dessvärre lyckades han väl yngla av sig flertalet gånger. Mig veterligen borde han ha en son som är i tonåren idag, vilken han under stora perioder totalt skitit i, samt haft besöksförbud till.
Citera
2017-04-16, 15:15
Medlem
Varför är det så tyst om dödsorsaken?
Citera
2017-04-16, 17:02
Medlem
Vad har vi på hans bakgrund? Många nämner att han var strulig tidigt, skulle vara intressant att höra om hans uppväxtförhållanden. Antar att han flyttade hemifrån tidigt? Ungdomshem?
Citera
2017-05-03, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valrossa
Vad har vi på hans bakgrund? Många nämner att han var strulig tidigt, skulle vara intressant att höra om hans uppväxtförhållanden. Antar att han flyttade hemifrån tidigt? Ungdomshem?

Dags att någon med insikt om "fallet" tar bladet från munnen gällande den faktiska dödsorsaken.

Annars kommer ju självmord att klubbas, då snacket på gatan säger detta - såväl som att han hoppade framför ett tåg som att han tog en överdos.

Är det kopplat till något brott, därav locket på? Det kryllar som sagt av människor som vet sanningen - så ut med den.
Citera
2017-07-05, 22:13
Medlem
Ibland så vill man inget mera .<tror nog att det va så önskar ha frid och sov gott J.G tänk på att han har barn mamma fru o.s.v .snäll kille tyckte jag ,speciell Ja men jag gilla han<3
Citera
2017-09-19, 10:17
Medlem
Teleslingas avatar
Nå? Hur dog han nu då?
Citera
2019-09-21, 10:23
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Nå? Hur dog han nu då?

Hade det varit en sjukdom så hade väl dom anhöriga gått ut med detta direkt. Det brukar ju vara så.
Överdos eller självmord? Jag tror på det första.
En klassisk grej när knarkare tar återfall är att dom går in på samma dos som dom hade när dom brukade sist.
Kroppen pallar inte med detta och dom åker in i evigheten direkt.
Citera
2019-09-21, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
Det är altid samma. Om någon är väldigt tydligt anti och vill synas med att man slåss den goda fighten så visar det sig alltid den personen är just en sopa själv. Kapten klänning är väl ett exempel på det.
Fullträff, instämmer helt !
Citera
2022-07-21, 21:46
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Stötte på honom av en slump via youtube där han drömde om en framtid för sin profil ReferensKonsulterna. Tragiskt öde, känner igen mycket av en klockren missbrukare i honom, ser väldigt besläktat ut med herr Flinck´s beteendemönster.
Så man vet fortfarande inte om han klev framför ett tåg eller vad han dog av?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in