Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-07-12, 19:32
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggmastaren
dom fina flickorna är.......... HEMMA


det är bara horluder som går ut och dricker alkohol, snälla ingen vettig kvinna går ut i dagens Sverige,

usch va osmakligt att dejta en tjej som går ut på krogen ,


dock verkar lille nermed lite för kräsen. lika dras till lika kanske förtjänar du inte en högutbildad osminkad svensk brud
Citera
2016-07-12, 19:41
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nermed
Jag har varit ute rätt många gånger i Stockholm i två års tid. Främst i city. Besökt många pubar och nattklubbar. Men så fort jag hamnar i en klubb eller pub så märker man att tjejerna där är sådana som inte har ett liv utanför, som är sk. "dirty girls" eller krogluders och som lever på att få bekräftelse. Jag har haft ett sabbatsår efter gymnasiet och spenderade tiden mycket ute. Jag är en rätt så allmänbildad, vältalig, social person och en "snäll" kille. Är även typen som kommer att studera vidare. Men en sak som äcklar mig fullständigt är hur konstig majoriteten av tjejerna är. Det är tjejer som är översminkade, som inte hänger med i samhället och som pratar så jävla fult med varandra. Ibland kan det hända att man går fram till en söt tjej och pratar med henne, och då svarar hon med en maskulin äcklig ton. DU går in i toaletten, öppnar dörren och är på väg ut. Där står det 4 översminkade tjejer som ser ut som transor (trots att de inte är det). Full och dum som jag var så sa jag "det är bäst att jag tvättar mig här för ett första bra intryck". De svarar visserligen på ett fint sätt men med en maskulin ton. "Jaha /host host". Med världens jävla cigarettröst.

Jag vet att man kan hitta de fina tjejerna på universiteten men jag vill göra det till en utmaning att kunna hitta och konversera med fina brudar i Stockholm. Träffade på två fina tjejer med vett i pannbenen, de enda i den krogen men det visade sig efter en timmes samtal att de är lesbiska... Kände att jag slösade min tid och ville få ut något så då valde jag att sätta mig bredvid tre krogluders full och dum som jag var. Presenterade mig som "inbjudaren", och lyckades nästla in mig med mina sociala skills på fyllan. De skulle vidare till en klubb och undrade om jag ville komma med. En av tjejerna, en somalier, såg på allvar ut som en sån här https://www.google.se/search?q=sv%C3...hY7Lyfo06fM%3A fast hon såg ju så klart mer näringsrik ut. Attraheras inte ett dugg av negrer men det verkar som att negresserna dras till mig... vi gick vidare till klubben och den ena blattetjejen blev kissnödig. Idioten kissar på öppen gata framför alla... har aldrig sett det i mitt liv och om det inte vore för att jag var full så hade jag skämts som fan att ens behöva associera med sådana här människor. Nåväl, efter klubben så gick somaliern och kissdrottningen hem. Kvar blev jag med en dryg, svår och konstig tjej som gick runt öppet med BH och någon flis över sig och öppen mage. Hon föreslog att vi skulle vidare till en gayklubb. Sagt och gjort gör vi det och vi säger inte ett bajs till varandra. Vi klagar bara på ditten och datten, vädret hit och dit. När vi kom ut ur nattklubben så säger hon till mig "OMG vad snygg han är, han i vit tröja" och då är det en blatte som är flintis med skägg och som ser ut som ett riktigt troll i ansiktet. Hon ville ta en cheese på donken så jag följde med. För det mesta såg det ut som att jag var hennes livvakt och gick bakom henne. Insåg själv på fyllan att vi aldrig skulle kunna klickas, för jag är en person som gillar att diskutera om allt möjligt och jag visste att de här typerna av tjejerna inte kan ett skit om politik, ekonomi, filosofi, historia och etc. Hon ville adda min snap. Tog bort henne och somalierns snap direkt när jag nyktrade till på morgonen. Kommer även ihåg att somaliern ville bli intim med mig när vi var på klubben och undrade om jag bodde ensam. Kollade hennes Facebook och hon har typ 400 vänner och ett fåtal gillande på hennes profilbilder. Hon ser verkligen ut som en utomjording med noll intelligens. Fyfan vad äcklad jag blir och fick sån fet ångest på morgonen. Tog även bort den andra blattebrudens snap... och då visade hon på snap att hon rökte vattenpipa med sina machokillar... Har de ens föräldrar som lär dem vett och etikett? Eller låter de sina döttrar göra vad fan de vill?

Det jag vill veta är var de fina tjejerna är. De som man kan diskutera intressen med. Jag skiter fullständigt i om det är en PK-feminist tjej. Jag väljer hellre en sån än att ens få syn på krogluders. Var ska man gå?

För att diskutera lite mer ingående, känner ni igen er i det jag skriver? Hur ska man som singelman ens kunna hitta en bra tjej på krogen som man kan tänka ha något med i framtiden? Även insett att Stockholm har blivit bombarderad med negrer. Det var verkligen inte lika många negrer förra sommaren som nu. T.o.m i gaybaren var det fullt med negrer och transsexuella negrer.

Är det så här överallt i Stockholm? Känns som att det bara är smutsigt folk som går ut här. Vill inte associeras med dessa. Det känns som att i länder som Australien och Irland så går det ut normala människor som njuter av tiden och som inte gör allt för bekräftelse. Är Sverige enda landet med så här många krogluders?
Ett råd i all välmening: Lägg ner! Dejta tjejer på universitetet som du nämnde, om du fortsâtter i den här stilen tror jag du utvecklar ett osunt självförakt och ett hat mot andra människor. Ha det så bra och lycka till med studierna!
Citera
2016-07-23, 11:29
  #15
Medlem
Loobans avatar
Helt klart bättre på universitet. Det luriga är att tjejerna som sticker ut gör det av en anledning. Säger väl sig självt litegrann.

OT: du verkar vara lite wannabe högklass
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback