Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-25, 19:23
  #409
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrEmil
Madde har aldrig funderat över varför hon skriver då hon får så många dumma kommentarer. Det kan även bero på bloggskriverskan och mindre på de som kommenterar.

Hon har nog inte ens den slutledningsförmågan...
Mycket kan man anklaga henne för men att vara smart? Knappast.
2016-07-26, 17:18
  #410
Medlem
Xinzas avatar
Lite kul att Madde nu börjar nämna Micke i typ varje inlägg, innan hette det ju att det var hennes blogg och att det var därför han inte nämndes. Sen undrar jag om det verkligen hänt något där överhuvudtaget? Så stor grej kan det ju knappast vara eftersom hon känner sig "Hel" igen. Sen tycker jag det är extremt barnsligt att (bl.a) tjafsa med folk bland kommentarerna.
2016-07-29, 11:11
  #411
Medlem
farlings avatar
Samma med dagens inlägg, det kanske är för att slippa folks spekulationer om otrohet?
Något lurt är det ju iom att han som du säger aldrig nämdes innan och nu kläms in i varje inlägg
2016-07-29, 11:22
  #412
Medlem
Det är bara att inse att bloggarna är förljugna. Det går ut på att locka läsare och därigenom få samarbeten och erbjudande, reklamintäkter. Sen om det som skrivs stämmer med verkligen är en annan sak bara kosing rullar in så de inte behöver jobba. Det skulle inte alls förvåna mig om bara en bråkdel av vad spm skrivs i bloggarna är sant. Mirkas blogg är ett lysande exempel på det.
2016-07-29, 22:53
  #413
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xinza
Lite kul att Madde nu börjar nämna Micke i typ varje inlägg, innan hette det ju att det var hennes blogg och att det var därför han inte nämndes. Sen undrar jag om det verkligen hänt något där överhuvudtaget? Så stor grej kan det ju knappast vara eftersom hon känner sig "Hel" igen. Sen tycker jag det är extremt barnsligt att (bl.a) tjafsa med folk bland kommentarerna.

Känner sig hel, ja tomhetskänslan kommer väl av saknad av något i musen eller uppblåst mage.
Vissa borde kanske kastreras, kanske finns en nymfomani orsak underliggande ?
Själv orkar jag inte se på skiten, något felar ju och man skäms å deras vägnar.
2016-07-30, 07:34
  #414
Medlem
Mirka har gett sin 16 åriga anorexia sjuka dotter tillåtelse att tatuera sig. Det tycker jag är oansvarigt. Är man myndig fattar man sina beslut själv men innan dess kan man behöva stöd från förälder. Dottern har haft allvarliga psykiska problem så man kan ifrågasätta om detta var ett bra beslut.
2016-07-30, 13:46
  #415
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrEmil
Mirka har gett sin 16 åriga anorexia sjuka dotter tillåtelse att tatuera sig. Det tycker jag är oansvarigt. Är man myndig fattar man sina beslut själv men innan dess kan man behöva stöd från förälder. Dottern har haft allvarliga psykiska problem så man kan ifrågasätta om detta var ett bra beslut.

Håller med, var det första jag tänkte.
Tatuera sig kan man göra när man är mogen nog att ta det beslutet, det är man inte vid 16 års ålder, eller 18 för den delen.
Jag önskar att någon hade stoppat mig för 15 år sedan när jag precis fyllt 18 och valde att göra en svanktatuering.

Sedan tycker jag ärligt talat inte att resultatet blev bra, dolken ser skev ut och det saknas djup i den.
Det syns tydligt att den som tatauerat inte har jättemycket erfarenhet.
2016-07-30, 15:59
  #416
Medlem
Ja nu är Micke med på nästan alla bilder med moloket fejs, dessutom är det rörigt på diskbänken, ligger filtar som skydd i sofforna m m.
Är det slut med paradbilder nu, och istället stökiga vardagsbilder

Mirka skiner ikapp med solen nu för tiden, och sminkar sig varje dag, nu ska ni se att det blir andra bullar i ugnen, bara vänta och se
2016-07-31, 04:06
  #417
Medlem
Jag tycker nog att Mirka ser sliten och trött ut så smink behövs allt.
2016-07-31, 12:06
  #418
Medlem
Nu är det en bloggkommentator som undrar om Mirka är kär i Madde Intressant tanke.
2016-07-31, 13:55
  #419
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gilli
Nu är det en bloggkommentator som undrar om Mirka är kär i Madde Intressant tanke.

Tänkte jag också tidigt.....regnbågsfamilj, pride osv, trendigt och inne.
Dom visar att dom är en sk stjärnfamilj i alla fall, Maddes ex Tobbe fixade käket under trevlig omständigheter i Maddes kök och Micke, Mirka och massa barn log och var glada

Ang Mirkas sminkning, jag ho ser jäkligt sliten ut, men jag tänkte nog närmast på att hon smilar från öra till öra nuförtiden på de flesta bilderna
2016-07-31, 14:00
  #420
Medlem
I TV framstod Madde som ganska barnslig och rädda för alla möjliga grejer. Hon kändes också väldigt otydlig och otacksam, som att hon bara skulle få alt serverat och bara fjanta runt i tillvaron.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback