Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-10, 07:05
  #289
Medlem
McCreepys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
Dummaste jag hört.

Well well well... Det blev ingen tko men hade lika gärna kunnat bli en 🙂

För övrigt blir jag nästan tårögd när jag hör Amandas seger intervju. Man blir helt varm i kroppen när man ser den förlösande glädjen som sprider sig i någon som uppfyllt något som de jobbat för i hela sitt liv 🙂
__________________
Senast redigerad av McCreepy 2016-07-10 kl. 07:10.
2016-07-10, 07:08
  #290
Medlem
Well well! Miesha tate är ett skämt! Sub i första ronden. Blir att kolla matchen senare idag. Godnatt flashback
2016-07-10, 07:15
  #291
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Helt enig. Ett jävla skämt att "One of the greatest events in sport history" eller vad Goldberg kallade det ska headlinas av Tate v Nunes.

Den enda titel-fighten dock, vilket såklart visar hur överhypat denna event var.
Jo, men oavsett titel på spel så hamnar den här matchen som bäst på early prelims på en sån här gala i min bok. Antar att det måste dras in en helvetes massa cash på kvinnodivisionerna annars hade vi inte funnit oss själva här.. Fast eftersom det betalas månadsvis eller per gala så känns det mer som ett medel i målet att bli hela husets sport.. Där är det inte och stora galor borde inte offras på vägen dit.

Main event kändes för mig som en sån där fight som från underkortet som ibland repriseras in för att fylla ut.
__________________
Senast redigerad av OleYeller 2016-07-10 kl. 07:31.
2016-07-10, 07:24
  #292
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Brock såg bättre ut än någonsin. Vet inte hur hans kontrakt med WWE ser ut men han borde lägga ner det där tramset omedelbart och göra en sista run for the title.
2016-07-10, 09:29
  #293
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Brock såg bättre ut än någonsin. Vet inte hur hans kontrakt med WWE ser ut men han borde lägga ner det där tramset omedelbart och göra en sista run for the title.

Varför? WWE betalar summor som UFC aldrig skulle göra...
2016-07-10, 10:29
  #294
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenT
Varför? WWE betalar summor som UFC aldrig skulle göra...
För att ära borde vara värdefullare än pengar för en som är lika rik som Brock. Varför tror du han ens började med MMA från första början?
2016-07-10, 10:59
  #295
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
För att ära borde vara värdefullare än pengar för en som är lika rik som Brock. Varför tror du han ens började med MMA från första början?

Troligtvis så började han med MMA för att testa sig själv och sina förutsättningar på en ny arena, men pengar är fortfarande det som får hela apparaten att gå runt... speciellt i USA med deras kapitalistiska tänkande. Ära borde väga mer än pengar, men så är det inte. Och om pengar inte värderades så högt så hade kanske UFC's fighters fått rättvisare löner för deras slit och även fått tillbaka sina sponsormöjligheter inne i oktagonen.

Men jag håller med dig.
2016-07-10, 11:00
  #296
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenT
Troligtvis så började han med MMA för att testa sig själv och sina förutsättningar på en ny arena, men pengar är fortfarande det som får hela apparaten att gå runt... speciellt i USA med deras kapitalistiska tänkande. Ära borde väga mer än pengar, men så är det inte. Och om pengar inte värderades så högt så hade kanske UFC's fighters fått rättvisare löner för deras slit och även fått tillbaka sina sponsormöjligheter inne i oktagonen.

Men jag håller med dig.

Samtidigt så tror jag också att ingen, oavsett hur mycket pengar man sitter på, väljer att "byta ner" sig när det gäller de summorna som dessa grabbar kan dra in.
2016-07-10, 11:18
  #297
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConGOAT
Well well! Miesha tate är ett skämt! Sub i första ronden. Blir att kolla matchen senare idag. Godnatt flashback

Rolig eller, du har ju inte ens sett matchen? Nunes har något så ovanligt som krut i kroppen. Hon är ett jävla monster i 10 minuter och tates största tillgång är tuffhet. Det funkar mot folk som inte har betong i nävarna.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback