Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-07-09, 18:18
  #25
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azadora
Kommer in på den menyn men vad ska man ta där. Uppenbart att det är nåt fel med boot device


Vad står det nu?

Ändra till HDD.

Skapa ett reparationsmedia för ditt Os och fixa till uppstarten alternativt ominstallera.
Citera
2016-07-09, 18:37
  #26
Medlem
La ifrån mig datorn ett tag. Efter det hade hade strömmen dött. Tog i kontakten och starta om datorn och VIPS så funka den. SÅ JÄVLA SKÖNT. Min bil struladee förut så pallar inte om datorn dör heller. Men är nog nåt skumt men orkar inte starta om den om det skulle hända igen. Funkar allafall prima nu. Tack alla som svarade speciellt du iff.
Citera
2016-07-09, 19:09
  #27
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azadora
La ifrån mig datorn ett tag. Efter det hade hade strömmen dött. Tog i kontakten och starta om datorn och VIPS så funka den. SÅ JÄVLA SKÖNT. Min bil struladee förut så pallar inte om datorn dör heller. Men är nog nåt skumt men orkar inte starta om den om det skulle hända igen. Funkar allafall prima nu. Tack alla som svarade speciellt du iff.

Spara all viktiga data på alternativa medier, dör skiten är du körd liksom. Backup när du kan.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback