Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-08, 14:58
  #133
Medlem
dstructs avatar
Anledningen att nationalister ofta misslyckas är att de inte verkar förstå psykologi och hur folk tänker. De borde bli mer som judar. Starta en organisation likt frimurarna med grader, infiltrera samhället. Har man mer extrema åsikter som att alla invandrare ska deporteras, rasbiologi osv. så kommer man inte vinna med att gå ut öppet med dessa. Man måste ljuga och manipulera sig till makten. Visa upp en fasad som inte stämmer med ens riktiga åsikter. Visa upp en fin blomma istället för någon runa.

De flesta Svenskar (även jag) önskar sig nog bara ett helt normalt balanserat parti med sunda åsikter. Mellan sossarna och moderaterna. Lagom partiet. Lagom invandring. Inte för bonnigt. Sunda normala åsikter, utan konstigheter som hbtq högst upp på agendan. Ett parti som inte ser svensk kultur och nationalsången som rasistiskt. Inte skjuter på eller förnekar problem (förorter) utan tar tag i dem och löser dem. Påtvingad multikulti är ett förtryck mot ursprungsbefolkningen, som aldrig blivit tillfrågad. Då vi i princip bara haft det röda eller blå pillret att välja mellan och båda har varit för extrem invandring som skett i smyg.

Personligen skulle jag även vilja att vi gick ut ur EU, så att vi blir självbestämmande. Eller att man förenklar EU och gör det mer transparent och bara samarbetar inom vissa områden. Så att kanske bara 10% bestäms där.

Sedan är det banksystemet och media där för mycket makt ligger i några fås händer. Hade gärna sett några stora tidningar ägda av etniska svenskar.
Citera
2016-09-08, 21:21
  #134
Medlem
Adverss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dstruct
Anledningen att nationalister ofta misslyckas är att de inte verkar förstå psykologi och hur folk tänker. De borde bli mer som judar. Starta en organisation likt frimurarna med grader, infiltrera samhället. Har man mer extrema åsikter som att alla invandrare ska deporteras, rasbiologi osv. så kommer man inte vinna med att gå ut öppet med dessa. Man måste ljuga och manipulera sig till makten. Visa upp en fasad som inte stämmer med ens riktiga åsikter. Visa upp en fin blomma istället för någon runa.

Stämmer. Som Bruce Lee sade: be like water my friend. Universalism är den största enhetliga markören för vit identitet. Den är ett bevis för det komplexa, civiliserade och sofistikerade vita sinnet. Tyngden i retoriken bör således ligga i att bevara och stärka oss själva, snarare än att motarbeta andra raser vilket endast ger en eftersmak av paranoia. Vi bör vara positivt inställda till organisk globalisering, men inte artificiellt påtvingad sådan.
Citat:
De flesta Svenskar (även jag) önskar sig nog bara ett helt normalt balanserat parti med sunda åsikter. Mellan sossarna och moderaterna. Lagom partiet. Lagom invandring. Inte för bonnigt. Sunda normala åsikter, utan konstigheter som hbtq högst upp på agendan. Ett parti som inte ser svensk kultur och nationalsången som rasistiskt. Inte skjuter på eller förnekar problem (förorter) utan tar tag i dem och löser dem. Påtvingad multikulti är ett förtryck mot ursprungsbefolkningen, som aldrig blivit tillfrågad. Då vi i princip bara haft det röda eller blå pillret att välja mellan och båda har varit för extrem invandring som skett i smyg.
Ja, precis, så som sossarna brukade vara. Socialdemokraterna är det mest typiskt svenska partiet (medan moderatfittorna är de verkligt svenskfientliga globalisterna).

Citat:
Personligen skulle jag även vilja att vi gick ut ur EU, så att vi blir självbestämmande. Eller att man förenklar EU och gör det mer transparent och bara samarbetar inom vissa områden. Så att kanske bara 10% bestäms där.
Vinner Trump så kommer EU sannolikt kollapsa.
Citat:
Sedan är det banksystemet och media där för mycket makt ligger i några fås händer. Hade gärna sett några stora tidningar ägda av etniska svenskar.
Som tur är skiter den nya generationen för det mesta i mainstreamnyheter. Dom kommer att dö i takt med att fler och fler flyttar sin verksamhet till Youtube och alternativmedierna växer. Granskning Sverige ser jag som idealisk svensk journalistik.
Citera
2016-09-08, 22:29
  #135
Medlem
Clawdices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advers
Infallsvinklar
Tack

Ja, alltså i grund och botten handlar det om:
Ska hela världen vara en en enda stat/företag, eller ska den inte det?

Personligen är jag helt emot våld, vapen, gränser och hela den biten, men jag är samtidigt emot
liberalism, kapitalism, mångkultur etc. Folk kan ha svårt att förstå detta, och tycka det är paradoxalt, men jag ser det helt enkelt inte som naturligt. Att skydda sig från inkräktare är naturligt, men bara då behov uppstår. Med dagens teknik skulle vi enkelt kunna leva i fred och i harmoni med naturen och varandra. Med sunda värderingar kring familj- och samhällsplanering.

Jag har varit i över 40 länder, bott i vissa under längre perioder, och jag har aldrig stött på någon utbredd eller aggressiv fientlighet mot mig. Varför skulle jag vilja gå in i dessa samhällen och luckra upp dem, pervertera dem, få landets invånare att slåss mot varandra? Det är inte i människans natur, men innehåll i sionistiska ideologier. Vi har en global mångfald, som vissa helt uppenbart vill förstöra.
Citera
2017-02-18, 19:22
  #136
Medlem
Absolut judiskt infiltrerad. De tar aldrig upp judarnas makt, metoder, agenda osv. Deras fokus är inte på judar överhuvudtaget och när de nämner judar är det irrelevant, abstrakt, internationellt och med ohetsig ton. Invandrare däremot hetsar de emot och slåss med.
Citera
2017-03-03, 20:45
  #137
Medlem
Judiska Nordfront ska ha en kommunistisk demonstration för folkgemenskap. Judarna nämns självklart inte och orsaken är så uppenbar.
Deras media är ett stort skämt och att de kallar sig en motståndsrörelse är bara fel.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback