Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-03, 21:40
  #13
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Pröva och återkom gärna har ett scenario jag vill fixa

Kan tänka mig att det är riktigt hett
Vi har lagt ner allt analt just nu. Hon får urinvägsinfektion varje gång vi gjort det senaste halvåret.

Men visst kommer jag att återkoppla när det väl sker.


Mod: Papperskorga inte denna! Sammanfoga den med någon befintlig tråd istället. Please?
Citera
2017-02-03, 21:45
  #14
Avstängd
therefores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valter-eggon
Vi har lagt ner allt analt just nu. Hon får urinvägsinfektion varje gång vi gjort det senaste halvåret.

Men visst kommer jag att återkoppla när det väl sker.


Mod: Papperskorga inte denna! Sammanfoga den med någon befintlig tråd istället. Please?

Du gör något weird när du citerar. Det kommer inte upp för mig att du citerat

Jag menade, pröva gärna om hon kan kissa medans du är i henne om ni får chansen Jag vet inte ens om det fungerar. Verkar på porr som att man måste dra ut
Citera
2017-02-04, 09:48
  #15
Medlem
Mr.Nedomkulls avatar
Tror inte det går för tjejen att kissa när kuken är på väg in. Ut går nog om hon trycker på. Min kvinna tycker det är skönt att knulla när hon är riktigt kissnödig. Så där så att det gör ont har hon sagt. Men själva kissandet är det nog mest jag som går igång på. Hon har inget emot det, men hon hade lika gärna kunnat hoppa över. Men ibland trycker hon på när jag slickar henne för att hon vet att jag går igång som fan på det. Slicka en kissande fitta är grejer det.
Citera
2017-02-04, 11:24
  #16
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Du gör något weird när du citerar. Det kommer inte upp för mig att du citerat

Jag menade, pröva gärna om hon kan kissa medans du är i henne om ni får chansen Jag vet inte ens om det fungerar. Verkar på porr som att man måste dra ut
Jag använder en app till FB så den gör kanske något konstigt. Nu sitter jag via mobilversionen av sidan istället.

Ok, då förstår jag hur du menar. Ska testa vid nästa tillfälle!
Citera
2017-02-04, 11:28
  #17
Avstängd
therefores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valter-eggon
Jag använder en app till FB så den gör kanske något konstigt. Nu sitter jag via mobilversionen av sidan istället.

Ok, då förstår jag hur du menar. Ska testa vid nästa tillfälle!

Underbart!
Citera
2017-02-17, 00:50
  #18
Medlem
FTW62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valter-eggon
Jag använder en app till FB så den gör kanske något konstigt. Nu sitter jag via mobilversionen av sidan istället.

Ok, då förstår jag hur du menar. Ska testa vid nästa tillfälle!

Inget av mina ex har haft problem att kissa när jag är i dom, snarare jag som haft svårt att kissa med fullt stånd ..
Citera
2017-02-18, 18:13
  #19
Medlem
Mr.Nedomkulls avatar
Frun smög upp bakom mig när jag lagade mat och frågade om jag ville bli pissad i munnen i kväll. Svårt att koncentrera sig efter det!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback