Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-07-12, 21:03
  #25
Medlem
professor_knass avatar
Det kunde man ju ha räknat ut att Aftonbladet skulle komma och förstöra.
Citera
2016-07-15, 16:04
  #26
Medlem
JuristGrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridi
Jag talar om pulvret du fick inskjutet i näsborren... En vanlig teknik bland sydamerikanska shamaner. Då gäller det just yopo fröna. Fröna krossas och blandas med aska eller annat basiskt som kalk för att skapa det psykoaktiva pulvret. Det var du din tomte som var oklar och ställde faktiskt en fråga angående just detta.
Aha! Men då var det ju faktiskt du som var oklar att du syftade på min upplevelse, då jag grumlade att jag inte rökte med honom.
Jag tackar så mycket för informationen. Vad det kan ha varit, har länge gått i mina tankar.
Citera
2016-07-16, 02:46
  #27
Medlem
Jag är sjukt förvånad av att polisen inte störde under retreaten. Dom visste ju garanterat om att den hölls. Hoppas verkligen inte att dem planerar att förstöra för Ayahuasca English men det är nog bara en tidsfråga.

Är det någon som var där eller känner någon som deltog? Skulle jättegärna prata om hur det var. Jag vill ju dra till Sydamerika och delta i en ceremoni helst men har inte ekonomin för tillfället. (Ni får gärna PMa)

Har läst lite negativa ord från olika personer (främst schamaner) om att Ayahuasca English inte är "autentiskt" och dåligt.
Citera
2016-07-16, 15:10
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychadelly
Jag är sjukt förvånad av att polisen inte störde under retreaten. Dom visste ju garanterat om att den hölls.
Det låter verkligen förvånande! Vart hörde du detta?
Citera
2016-07-17, 13:12
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mand71
Det låter verkligen förvånande! Vart hörde du detta?
Vart jag hörde vad? Att polisen visste om det är inget jag vet men jag antar det då det inte direkt var någon hemlighet. I någon nyhetsartikel jag läste hade Polisen också sagt att de visste om att det skulle ske (vilket ju dock kan vara en lögn).
Citera
2016-07-17, 13:18
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychadelly
Vart jag hörde vad?
Jag fick intrycket av att du hade info rörande hur polisen agerat, eftersom du använde dåtid när du skrev att de inte störde under retreaten?
Citera
2016-07-17, 13:44
  #31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Psychadelly
Jag är sjukt förvånad av att polisen inte störde under retreaten. Dom visste ju garanterat om att den hölls. Hoppas verkligen inte att dem planerar att förstöra för Ayahuasca English men det är nog bara en tidsfråga.

Är det någon som var där eller känner någon som deltog? Skulle jättegärna prata om hur det var. Jag vill ju dra till Sydamerika och delta i en ceremoni helst men har inte ekonomin för tillfället. (Ni får gärna PMa)

Har läst lite negativa ord från olika personer (främst schamaner) om att Ayahuasca English inte är "autentiskt" och dåligt.
Va inte så förvånad över polisens passivitet .
Snart får vi än mer lågbegåvade poliser i vårt land så bara att vänja sig

Lite vilsna höga schamaner som irrar runt påtända i skärgården är väl inte så farligt
Citera
2017-03-06, 22:32
  #32
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sulansson
Lite vilsna höga schamaner som irrar runt påtända i skärgården är väl inte så farligt

Haha, Man tackar för kvällens garv kompis!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback